donderdag 28 juni 2012

Toetsweek


Iwillstartstudying_.._later_large_large


Jaa, ik ook! Ik zit ook in de toetsweek. Voor mij is het vandaag begonnen. De eerste twee vakken, frans en
filosofie, heb ik gehad. Ik ga maar niet zeggen dat het goed ging, want altijd als ik dat doe heb ik een slecht cijfer, haha. Verder ga ik proberen zoveel te posten als ik kan, maar ik kan niet te veel beloven. Ik hoop dat jullie het snappen :).
Ohja, ik heb zonet te horen gekregen dat ik een Essence winactie heb gewonnen, ik ben zooooo blij! Want ik win serieus echt NOOIT iets, haha.

Hebben jullie ook toetsweek, of al gehad? En hoe ging/gaat het? 


xx Zahra 

16 opmerkingen:

  1. Leuke blog, ik volg je nu ook!
    Heel veel succes met je toetsen!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn toetsweek al gehad, en ook mijn rapport al terug.
    Het was wel goed maar kon beter. Nog veel succes met je toetsen!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben in de eerste twee jaar geen toetsweek, haha. Veel succes met je toetsen!
    En leuke blog, ik volg je!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toetsweek is vreselijk!! Ik heb het al vanaf de eerste 4X per jaar!!
    heel veel succes♥
    xxx margot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind toetsweek altijd wel fijn. Vroeg uit en zo. Ik plan dan ook wel goed, dus ben ook niet zo lang met school bezig. :) Veel succes met je toetsen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu pas toetsweek? Succes!
    Haah ik denk er hetzelfde over als lifesplash (:

    Xxoo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben net klaar dermee ! En ik ben over en best wel goede cijfers gehaald !
    Dus ik ben blij ! Haha
    Super leuke blog ik volg je !
    Volg je terug?

    Liefs (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel succes! Ik ben al meer dan een week helemaal klaar met school, en jij moet nog beginnen, vind ik best wel erg persoonlijk ;).
    Dikke kus! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor mij is de toetsweek vandaag afgelopen, en heb nu eindelijk VAKANTIE!
    Nog succes met joun toetsweek
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke blog, ik heb mijn toetsweek al gehad dus succes.
    Misschien kunnen we elkaar volgen via bloglovin?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb nu lekker vakantie!
    Ik volg je,volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Succes met je toetsweek!
    Leuk dat je gereageerd had op mijn artikel & mij volgt (:
    Ik krijg niet zo heel veel reacties/volgers laatste tijd dus ik ben blij dat je gereageerd hebt!;)
    Liefs,
    Loes
    loesbeautyandme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aiiii, ik heb zelf nog geen toetsweek gehad, gelukkig!
    volgend jaar krijg ik dat helaas wel.. succes met je toetsweek!
    liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahh succes met je toetsweek meid!
    Die van mij is gelukkig afgelopen, nu geniet ik van m'n vakantie ;-)
    Nogmaals, succes!!
    liefs~

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HOE IK EEN LENINGSBIJSTAND KREEG @ 2% RENTEVOET

    Ik wist niet zeker of ik een legale geldschieter online kon krijgen, maar toen ik mijn schuld niet langer kon onder ogen zien, lag mijn zoon in het ziekenhuis voor een operatie die een enorme hoeveelheid geld vereiste en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goede te krijgen huis. om hulp van vrienden te zoeken en toen er geen hoop meer was, besloot ik online te gaan om een lening te vinden en ik vond LAPO MICRO FINANCE [lapofunding960@gmail.com] met een rente van 2% en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen DRIE dagen na mijn aanvraag, verleende hij mijn geleende bedrag zonder verborgen kosten en kon ik de medische rekeningen van mijn zoon verzorgen, mijn huurfactuur verlengen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningzoeker adviseren om contact op te nemen met LAPO MOCRO FINANCE met (lapofunding960@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!