zaterdag 30 juni 2012

Gekleurde Lippen


Ik draag nooit echt opvallende lipkleuren, terwijl ik ze wel heb! Roze, donkerrood en zelfs een blauwe lipgloss. Ik besloot dat ik maar eens iets moest proberen, en daarom zocht ik een paar kleurtjes uit mijn kast om te testen. Kijk mee naar het resultaat!  ...




2True Cheek 'n' Lip Tint 
Deze cheek- en lipstain vond ik ook nog. Het is een potje met een kwastje erin, die je kunt gebruiken voor op je lippen of als blush. De kleur lijkt heel donker in het potje, maar is in het echt een beetje roze. Ik vind het best wel raar staan bij mij, omdat ik echt altijd nude draag.






Essence lipliner 09 Nude Coral  Zoals deze! Dit is iets meer mijn kleur, denk ik. Deze zou ik veel sneller gewoon dragen. Het is echt een rustige kleur. Maar omdat het een lippotlood is, zou je er een lipgloss of lipstick over heen kunnen dragen.


Gosh Cool lip jam 101 Dit is echt een rare lipgloss. Hij is blauw (op je lippen wel doorzichtig met een beetje blauwe glitters), ruikt naar kauwgum en na een tijdje voelen je lippen heel erg koud, want dat is de bedoeling. Het is een mooie lipgloss voor een extra glans, maar ik zou hem niet heel snel dragen denk ik.




Essence Marble Lipgloss 02 Mix'n'Mauve Deze heb ik pas net, en ik vind hem echt leuk! Het is een marble lipgloss, een soort swirl van 3 verschillende kleuren. Het wordt natuurlijk wel één kleur op je lippen, maar het is wel echt leuk bedacht! Ik vind hem wel echt donker, het maakt mijn gezicht meteen heel anders.

 Miss Sporty Lipstick 009 Innocence Dit is echt een barbie roze kleur. Ik vind het wel grappig soms, en de lipstick is ook heel fijn.


Essence Lipstick 54 Honey Bee Dit is eigenlijk een soort glanzende nude kleur. Ik heb ook nog een lipgloss die hier precies op lijkt. 


Wauw, ik zie nu echt hoe erg de kleur van je lippen je gezicht kan veranderen. Ik vind persoonlijk een nude kleur bij mij toch het mooist, die andere kleuren staan mij gewoon niet. Maar misschien wordt ik ooit nog wel een rode lippen meisje, zoals mijn moeder, haha.

Welke vinden jullie het mooist? Of is het allemaal niks? haha


                                                                    Liefs, Zahra

15 opmerkingen:

  1. De eerste nude is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post! Ik vind ze allemaal wel mooi bij jou staan, behalve die barbieroze. ;)
    Kus. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great post dear:)) come by and lets fllw each other if you love to do!
    miss-monaaa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allemaal leuk! Maar ik vind de tweede denk ik toch het leukst.
    En wij volgen je nu.
    XVeerle♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. great makeup...u look so beautiful
    btw maybe u like to fllw each other?
    jessillesilv.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de tweede toch het leukst staan! Ik volg je (:
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die andere kleurtjes je ook mooi staan hoor! Valt lekker op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allebei hele leuke kleurtjes meid!
    Trouwens, zullen we elkaar volgen,haha :)
    Ik volg je in ieder geval!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of ik volgde je al..? haha ik weet het niet meer zeker.. :)
      Sorry!

      Verwijderen
  9. Wat een leuke blog heb je zeg! Ik denk er al een tijdje over om een lippenstift te kopen maar ik ben er nog niet uit over welke kleur. Leuke post! Ik ga je trouwens zeker volgen!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die marble mania-dingetje van Essence vind ik je eeecht mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind marble mania & honey bee je echt super staan! Die honey bee zou mij dan weer 0% staan, haha!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HOE IK EEN LENINGSBIJSTAND KREEG @ 2% RENTEVOET

    Ik wist niet zeker of ik een legale geldschieter online kon krijgen, maar toen ik mijn schuld niet langer kon onder ogen zien, lag mijn zoon in het ziekenhuis voor een operatie die een enorme hoeveelheid geld vereiste en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goede te krijgen huis. om hulp van vrienden te zoeken en toen er geen hoop meer was, besloot ik online te gaan om een lening te vinden en ik vond LAPO MICRO FINANCE [lapofunding960@gmail.com] met een rente van 2% en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen DRIE dagen na mijn aanvraag, verleende hij mijn geleende bedrag zonder verborgen kosten en kon ik de medische rekeningen van mijn zoon verzorgen, mijn huurfactuur verlengen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningzoeker adviseren om contact op te nemen met LAPO MOCRO FINANCE met (lapofunding960@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!