zondag 17 juni 2012

Essence Pure Skin Natural Cover Moisturizer



Hey, hoe is jullie vaderdag? Vandaag laat ik jullie dit superproduct zien! Het is de natural cover moisturizer van Essence! Benieuwd naar wat dit precies is? Lees dan verder...





Essence Pure Skin Natural Cover Moisturizer, dat is een laaange naam! Het is dus een moisturizer die eigenlijk dekt als een foundation. Ik heb hem gekocht in de versie voor 'lighter skin'.




Op de verpakking staat, in het Duits haha, dat de moisturizer een natuurlijk dekkende crème is die ook nog helpt om puistjes en meeëters te voorkomen. Hoe handig! 



Sinds ik hem gekocht heb, gebruik ik de moisturizer echt elke dag! Ik kan niet meer zonder. Zelf heb ik redelijk last van puistjes/onzuiverheden, waar ik natuurlijk graag vanaf wil. De ideale oplossing volgens mij!



De moisturizer heeft een handige knijpverpakking. Ik vond de tube er eerst best groot uitzien, maar er zit dus maar 50 ml in. Ik ben benieuwd hoe lang ik hiermee vooruit kan.



Ik gebruik ongeveer iets meer dan deze hoeveelheid voor mijn gezicht. Het ziet er dus eigenlijk gewoon uit als een foundation.



Wel heeft het de geur van een verzorgingsproduct. Het ruikt fris en een beetje mintachtig, net als de rest van de Essence verzorgingsproducten.




Zo ziet mijn gezicht er uit met de moisturizer. Ik vind het echt een verbetering van mijn huid! 








Dit product kost €1,99 en is te koop bij Kruidvat. Het ligt gewoon tussen de andere verzorgingsproducten en zit in een doosje. 



Wauw, ik vind dit echt een superfijn product! Ik zou hem zeker nog een keer kopen en gebruik hem echt iedere dag. De prijs vind ik ook echt heel erg meevallen, omdat de foundations van Essence meestal rond de 4 euro zijn volgens mij. Echt een aanrader dus! 

Hebben jullie dit product wel eens gezien?

Liefs, Zahra

7 opmerkingen:

  1. Jaaa ik heb hem ook!

    Vind het echt een prima product, zeker voor de prijs!
    Ziet er ook natuurlijk uit, en het maakt mn huid zoo zacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow het ziet er wel goed uit zeker voor die prijs ! ik ga zeker morgen kijken ofdat ie in de kruitvat te koop is nu :) & welke mascara gebruik je het heeft zoveel volume en het is mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie! Ehm, ik zou zo niet meer weten welke mascara dat was. Het zou best die van de Action kunnen zijn! :)

      Verwijderen
  3. Heee, leuk gezdaan zo. Ik heb hem ook, heb er echt bijna een jaar mee gedaan. Maar nu is die dus op :( bij ons in het dorp is die niet meer te koop bij allebei de kruitvat niet.. Heel jammer, dus ga nog maar even verder zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HOE IK EEN LENINGSBIJSTAND KREEG @ 2% RENTEVOET

    Ik wist niet zeker of ik een legale geldschieter online kon krijgen, maar toen ik mijn schuld niet langer kon onder ogen zien, lag mijn zoon in het ziekenhuis voor een operatie die een enorme hoeveelheid geld vereiste en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goede te krijgen huis. om hulp van vrienden te zoeken en toen er geen hoop meer was, besloot ik online te gaan om een lening te vinden en ik vond LAPO MICRO FINANCE [lapofunding960@gmail.com] met een rente van 2% en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen DRIE dagen na mijn aanvraag, verleende hij mijn geleende bedrag zonder verborgen kosten en kon ik de medische rekeningen van mijn zoon verzorgen, mijn huurfactuur verlengen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningzoeker adviseren om contact op te nemen met LAPO MOCRO FINANCE met (lapofunding960@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!