maandag 25 juni 2012

Sale shoplog!



Er is allemaal sale in de winkels, en daar ben ik super blij mee! Ik had echt dringend nieuwe schoenen nodig, en die heb ik ook gevonden. Verder heb ik nog een paar leuke dingetjes gekocht. Kijk mee naar mijn aankopen! ..




Bij Paris2Day, een superleuke winkel, heb ik deze gympen gekocht! Yes, alweer gympen, ik weet het. Maar ik vond de kleur zo leuk en omdat ik echt nieuwe schoenen nodig had, nam ik ze mee. 



                                                               Gympen, €14,95 Paris2Day



En eindelijk kwam ik weer eens bij The Sting. Ik heb er niet echt kleding gevonden, maar wel deze ketting! 


Ketting, €2,50 The Sting


En dit topje zag ik bij Vero Moda. Het is eigenlijk een oversized trui. Ik twijfelde eerst nog, omdat ik al een ander shirt + schoenen in deze kleur had. Maar omdat ik hem zo leuk vond en hij ook nog eens voor de helft van de prijs was kon ik hem niet laten hangen, toch?



Oversized trui, met 50% korting nog €8,50 Vero Moda


H&M tijd! Daar is altijd hele goede sale, vind ik zelf. Dit shirtje had ik al eens eerder gezien en toen vond ik hem super leuk. Nu was ie in de sale voor maar €5! Dus die heb ik meteen meegenomen.


Top met pailletten, €5 H&M



Ik was ook nog op zoek naar slippertjes/sandaaltjes, en die heb ik gevonden bij WE. 

 Ze hebben een soort slangenprint, en een glimmende zool.


Sandaaltjes, €14,95 WE

Wat vinden jullie ervan?

xoxo Zahra

24 opmerkingen:

  1. Je hebt echt leuke dingen gekocht! Ik ben dol op sale. ♥♥
    Leuke blog meis! Ik volg je x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb gekocht zeg! Haha, lekker veel sale in deze tijd,ik hou ervan!;)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldige aankopen!
    je hebt een leuke blog!
    ik volg je

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maybe you like my style...
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen! Super dat alles zo goedkoop was :) leuke blog, ik volg je! volg je terug? liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, misschien denk je nu dat je een nieuwe volger hebt, maar ik volgde je al! :) SORRY!!! liefs.

      Verwijderen
    2. Oh, maakt niet uit! Ik volgde jou ook al, hihi :)
      Liefs

      Verwijderen
  6. Leuke aankoopjes, de sandaaltjes zijn echt mooi!
    Dankje voor het volgen, ik volg je terug!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. thanks for the comment...hhe
    maybe you like spain ;)
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah die sandaaltjes van WE zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke dingen heb je gekocht, die ketting van de Sting is echt leuk! :) Net als die sandaaltjes van de WE.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooie spullen heb je gekocht! Zo fijn hè, de sale :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke dingen heb je gekocht! Vind de sandaaltjes heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk :D We all love sale. Die rode schoentjes heb je hier voor €7,50 in de sale haha! Ik wilde ze nog kopen laatst, maar was het vergeten omdat ik mijn bus moest halen.

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Woah, dat lovertjesshirt van de H&M is zo adorable. En ik vind de sandaaltjes van de WE ook heel gaaf. Zullen we elkaar volgen?
    Liefs, May

    http://itallmaysuck.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ik vind die ketting heel mooi, leuke kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi zeg, die ketting!
    X leila in wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HOE IK EEN LENINGSBIJSTAND KREEG @ 2% RENTEVOET

    Ik wist niet zeker of ik een legale geldschieter online kon krijgen, maar toen ik mijn schuld niet langer kon onder ogen zien, lag mijn zoon in het ziekenhuis voor een operatie die een enorme hoeveelheid geld vereiste en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goede te krijgen huis. om hulp van vrienden te zoeken en toen er geen hoop meer was, besloot ik online te gaan om een lening te vinden en ik vond LAPO MICRO FINANCE [lapofunding960@gmail.com] met een rente van 2% en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen DRIE dagen na mijn aanvraag, verleende hij mijn geleende bedrag zonder verborgen kosten en kon ik de medische rekeningen van mijn zoon verzorgen, mijn huurfactuur verlengen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningzoeker adviseren om contact op te nemen met LAPO MOCRO FINANCE met (lapofunding960@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. LENING AANBIEDING !!! Wij zijn ROBERTO KENNETH LENINGSMAATSCHAPPIJ Wij bieden zowel lang- als kortlopende leningfinanciering. Wij bieden veilige en vertrouwelijke leningen tegen een zeer lage rente van 3% per jaar, persoonlijke leningen, schuldconsolidatielening, risicodragend kapitaal, zakelijke lening, bedrijfsleningen, educatieve lening, woninglening en leningen om welke reden dan ook! Wij zijn het vertrouwde alternatief voor bankfinanciering en ons aanvraagproces is eenvoudig en duidelijk. Onze lening varieert van $ 5.000,00 tot $ 25.000.000,00. (Vijfentwintig miljoen dollar). Aanvullende informatie: we worden snel de particuliere, discrete en servicegeoriënteerde kredietkeuze voor algemene leningen. We zijn het bedrijf waar we terecht kunnen wanneer traditionele bronnen van leningen falen. Als u geïnteresseerd bent, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onderstaande e-mail: robertokennety@gmail.com

    Bedrijfsnaam: Roberto Loan Service
    Compay-e-mail: robertokennety@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!