zaterdag 23 juni 2012

DIY masker


Hey! Zijn jullie ook zo moe na die lange schoolweek? Haha, ik wel! Daarom heb ik voor jullie een lekker ontspannend masker. Lees snel verder om te kijken hoe ik dit masker heb gemaakt!




Dit masker heeft niet echt een naam, ik heb het eigenlijk gewoon verzonnen. Wel heb ik opgezocht waar de ingrediënten goed voor zijn.


Sorry, ik heb geen foto's van de ingrediënten, maar dit is wat je nodig hebt:

2 eetlepels yoghurt, goed als basis voor een zachte huid
1 à 2 eetlepels honing, voor een zachte huid en een plakkend masker 
2 volle theelepels cacaopoeder, voor een stralende huid! 
1 theelepel citroensap, tegen puistjes 


(Ik had wel veeel  te veel gemaakt, genoeg voor meer dan 2 personen.)
Dit is wat ik heb gedaan, je kunt het ook ongeveer op gevoel doen. 


Ik heb alles bij elkaar in een kommetje gedaan en door elkaar geroerd. Toen vond ik eigenlijk dat het niet echt plakkerig genoeg was, dus heb ik er nog wat extra honing bij gedaan.


En om het om mijn gezicht te smeren gebruik ik een (oude) foundationkwast.


Ik had dus per ongeluk zoveel gemaakt, dat mijn zusje en ik het masker allebei hebben geprobeerd. Ze vond het heel koud, haha! 


Voor (sorry, ik keek een beetje raar)



Tijdens


En hier is het masker bijna helemaal opgedroogd, dus tijd om het er af te halen! Dit was na ongeveer 20 minuten. 


Na

En ja, natuurlijk moest ik weer in mijn kleren knoeien, oeps. 

Na het masker voelt mijn huid meteen heel zacht, ik denk dat dat door de honing komt. Verder merk ik niet heel veel verschil, maar toch is het een lekker zacht masker. Ook mijn zusje vond haar huid iets zachter geworden. Ik zou dit zeker nog een keer willen proberen, ook met andere ingrediënten. 

Maken jullie wel eens zelf maskers?

Liefs, Zahra

5 opmerkingen:

  1. Handig! Dat ga ik zeker een keertje proberen! Bedankt voor je reactie trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk en handig! Ik maak soms ook wel eens een maskertje.
    Dit voelt wel natuurlijker. Maar toch vind ik maskertjes uit winkels iets fijner.
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOE IK EEN LENINGSBIJSTAND KREEG @ 2% RENTEVOET

    Ik wist niet zeker of ik een legale geldschieter online kon krijgen, maar toen ik mijn schuld niet langer kon onder ogen zien, lag mijn zoon in het ziekenhuis voor een operatie die een enorme hoeveelheid geld vereiste en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goede te krijgen huis. om hulp van vrienden te zoeken en toen er geen hoop meer was, besloot ik online te gaan om een lening te vinden en ik vond LAPO MICRO FINANCE [lapofunding960@gmail.com] met een rente van 2% en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen DRIE dagen na mijn aanvraag, verleende hij mijn geleende bedrag zonder verborgen kosten en kon ik de medische rekeningen van mijn zoon verzorgen, mijn huurfactuur verlengen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningzoeker adviseren om contact op te nemen met LAPO MOCRO FINANCE met (lapofunding960@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Getuigenis van een serieuze lening die is gekocht, heel erg bedankt, mevrouw Karine Sabine voor uw lening van 45.000 euro die u mij hebt verstrekt. Ik zal over uw diensten praten met mensen om me heen die een lening of financiering nodig hebben. Ik ben blij met de lening die je me hebt verstrekt. Aarzel niet, als u een lening en een echte legale geldschieter nodig hebt, neem dan nu vriendelijk contact met hem op en ontvang uw lening via:

    E-mail: sabinhelps@gmail.com
    Karin Sabine ..
    Dank je

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!