dinsdag 5 juni 2012

Haar inspiratie


De laatste tijd begin ik steeds meer te beseffen hoe ontzettend vaak ik mijn haar los draag. Gewoon saai, los. Soms met een speldje of een vlechtje, en als ik thuis ben vaak een knoetje, maar meestal heb ik het los hangen. Ik heb eigenlijk genoeg ideeën, en ik heb zelfs een filmpje met allemaal verschillende haarstijlen gemaakt. En toch doe ik er bijna niets mee. Daar moet verandering in komen! Ik ga proberen om vanaf morgen mijn haar elke dag anders te dragen. En om te beginnen heb ik alvast wat inspiratiefoto's opgezocht..















Oké, haha, dat was een beetje raar achter elkaar geplakt, maar ik vind ze allemaal zo leuk! Al die mooie vlechten en krullen en slag en knotjes, waaaauw! En vooral die watervalvlecht, met zo'n mooi strikje! :)

Ik ga proberen zo veel mogelijk af te wisselen en hopelijk foto's te maken. 


Welke haarstijl vinden jullie het leukst?


xx Zahra

2 opmerkingen:

  1. Wauw, er zitten zulke mooie plaatjes tussen!
    Ik vind je nieuwe lay-out trouwens heel erg mooi geworden!
    liefs^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke plaatjes heb je uitgekozen

    Ik volg je nu terug!

    Groetjes, http://chanelscwonderland.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!