dinsdag 5 juni 2012

Haar inspiratie


De laatste tijd begin ik steeds meer te beseffen hoe ontzettend vaak ik mijn haar los draag. Gewoon saai, los. Soms met een speldje of een vlechtje, en als ik thuis ben vaak een knoetje, maar meestal heb ik het los hangen. Ik heb eigenlijk genoeg ideeën, en ik heb zelfs een filmpje met allemaal verschillende haarstijlen gemaakt. En toch doe ik er bijna niets mee. Daar moet verandering in komen! Ik ga proberen om vanaf morgen mijn haar elke dag anders te dragen. En om te beginnen heb ik alvast wat inspiratiefoto's opgezocht..















Oké, haha, dat was een beetje raar achter elkaar geplakt, maar ik vind ze allemaal zo leuk! Al die mooie vlechten en krullen en slag en knotjes, waaaauw! En vooral die watervalvlecht, met zo'n mooi strikje! :)

Ik ga proberen zo veel mogelijk af te wisselen en hopelijk foto's te maken. 


Welke haarstijl vinden jullie het leukst?


xx Zahra

6 opmerkingen:

  1. Wauw, er zitten zulke mooie plaatjes tussen!
    Ik vind je nieuwe lay-out trouwens heel erg mooi geworden!
    liefs^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke plaatjes heb je uitgekozen

    Ik volg je nu terug!

    Groetjes, http://chanelscwonderland.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOE IK EEN LENINGSBIJSTAND KREEG @ 2% RENTEVOET

    Ik wist niet zeker of ik een legale geldschieter online kon krijgen, maar toen ik mijn schuld niet langer kon onder ogen zien, lag mijn zoon in het ziekenhuis voor een operatie die een enorme hoeveelheid geld vereiste en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goede te krijgen huis. om hulp van vrienden te zoeken en toen er geen hoop meer was, besloot ik online te gaan om een lening te vinden en ik vond LAPO MICRO FINANCE [lapofunding960@gmail.com] met een rente van 2% en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen DRIE dagen na mijn aanvraag, verleende hij mijn geleende bedrag zonder verborgen kosten en kon ik de medische rekeningen van mijn zoon verzorgen, mijn huurfactuur verlengen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningzoeker adviseren om contact op te nemen met LAPO MOCRO FINANCE met (lapofunding960@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Goede dag, ik ben Sandra lopez bij naam en ik woon in Verenigd Koninkrijk. Ik wil graag praten over de goedheid van God in mijn leven na zoveel maanden proberen een lening op internet te krijgen en werd opgelicht, dus ik werd wanhopig in het krijgen van een lening van een legitieme geldschieter online, toen zag ik een opmerking van een vriend genaamd Walter Chad en hij sprak over deze legale leningmaatschappij waar hij zijn lening snel en gemakkelijk kreeg zonder enige stress, dus stelde hij me voor aan een heer Joshua Benjamin die een bedrijf genaamd Joshua Ben leenbedrijf Dus ik heb een lening aangevraagd van ($ 300.000,00 USD) met een lage rentevoet van 2%, dus de lening werd goedgekeurd en op mijn bankrekening gestort. Zo kon ik mijn lening krijgen om mijn gebroken te houden zaken doen en ook om mijn rekeningen te betalen, dus ik adviseer iedereen die geïnteresseerd is om snel en gemakkelijk een lening te krijgen contact op te nemen met de leningmaatschappij via e-mail: (joshuabenloancompany@gmail.com) om elke vorm van lening te krijgen die u nodig hebt vandaag, bedankt als je de grootste getuigenis leest van mijn leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. KRIJG UW LEGE ATM-CREDITCARD VOOR EEN BETAALBARE PRIJS
    * Ze verkopen deze kaarten aan alle klanten en geïnteresseerde kopers over de hele wereld, de kaart heeft een dagelijkse opnamelimiet van $ 2000 tot $ 5000 en een bestedingslimiet tot $ 50.000 in winkels en onbeperkt op POS. *

    * e-mail: int.hackers002@gmail.com
    * je kunt ons ook bellen of whatsappen. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede dag, ik ben nu super blij omdat ik zojuist mijn lening van € 69.000 heb ontvangen van dit goede bedrijf - LAPO. Doe er goed aan om contact met hen op te nemen als u een snelle lening nodig heeft. Neem nu contact met hen op via deze e-mail: (lapofunding960@gmail.com) of WhatsApp: +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!