zaterdag 9 juni 2012

New In!



Heey! Dinsdag was de laatste keer dat ik gepost heb! Sorry, ik heb het het echt druk, maar ik ga proberen zoveel als ik kan te posten! Ondertussen zag ik ook nog allemaal leuke reacties. Bedankt daarvoor! Voor nu heb ik een hele kleine shoplog :). 


Toen ik langs het Kruidvat ging, zag ik de nieuwe Essence geuren, jeeej! Jammer genoeg waren bijna alle geuren al op en heb ik geen één gekocht, maar toch heel leuk!


Wel heb ik een nieuwe mascara + eyeliner gekocht. Deze eyeliner met felt tip wilde ik al heel lang kopen, en nu heb ik dat eindelijk gedaan! Ik ga hem nog reviewen. 

Ook was ik echt aan een nieuwe mascara toe. Daarom nam ik deze van Essence mee, lekker budget. Als je hier een review van wilt lezen hoor ik het graag ! 


NYC High Definition Liquid Eyeliner - €2,99

Essence Maximum Definition volume mascara - €2,79


Bedankt voor het lezen! Ik hoop dat het niet te erg is dat ik zo weinig post. 

Liefs, Zahra

1 opmerking:

  1. HOE IK EEN LENINGSBIJSTAND KREEG @ 2% RENTEVOET

    Ik wist niet zeker of ik een legale geldschieter online kon krijgen, maar toen ik mijn schuld niet langer kon onder ogen zien, lag mijn zoon in het ziekenhuis voor een operatie die een enorme hoeveelheid geld vereiste en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goede te krijgen huis. om hulp van vrienden te zoeken en toen er geen hoop meer was, besloot ik online te gaan om een lening te vinden en ik vond LAPO MICRO FINANCE [lapofunding960@gmail.com] met een rente van 2% en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen DRIE dagen na mijn aanvraag, verleende hij mijn geleende bedrag zonder verborgen kosten en kon ik de medische rekeningen van mijn zoon verzorgen, mijn huurfactuur verlengen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningzoeker adviseren om contact op te nemen met LAPO MOCRO FINANCE met (lapofunding960@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!