dinsdag 12 juni 2012

Forever21 Sandalen




Toen ik een tijdje terug bij Dolcis was, zag ik daar superleuke sandaaltjes van Steve Madden (!!!). Helaas heb ik die (nog) niet, maar bij Forever21 zag ik heel veel andere leuke! Dit zijn mijn favorieten...
Ik heb ze er niet allemaal bij gedaan, omdat er echt té veel leuke zijn, haha.

Prijzen:
1. Koraal met zilveren ringetjes:  €14,75
2. Beige met bloemetjes:   €19,75
3. Beige met bloemetjes 2:   €19,75
4. Met gekleurde bloemetjes:   €7,40 !
5. Zwart, basic:   €10,75
6. Bruin met dunne riempjes:  €7,40

Ik vind de slippertjes van Forever21 echt super leuk en ook niet zo duur! Of ze echt goed lopen weet ik niet, omdat een paar vriendinnen ze echt verschrikkelijk vonden zitten, haha. 

Wat vinden jullie van sandalen/slippers?

4 opmerkingen:

  1. Die zien er super leuk uit zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar kan je nummer 3 kopen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze zijn allemaal van Forever21, en je kan ze ook bestellen op de site :)

      Verwijderen
  3. Ik vind nummer 6 het leukste!
    En ik ga je volgen hoor, leuk blog :)
    xx
    PS: kijk je misschien ook ff naar mijn blog ?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!