maandag 28 mei 2012

Shoplog Antwerpen





Op de terugreis van de Ardennen gingen we ook nog langs Antwerpen, yes ! Echt, wat een leuke stad is dat! Alleen jammer dat ik echt superweinig tijd had, ongeveer een uurtje. Wel wist ik al meteen dat ik naar Forever 21 wilde, en dat is gelukt :) Kijk mee naar wat ik heb gekocht..


Ik wist van te voren al dat ik sowieso naar Forever21 zou MOETEN. Gelukkig had ik opgezocht in welke straat die was en hadden we die snel gevonden. Echt een aanrader !



Er was allemaal leuke kleding en ook heel veel accessoires, en de prijzen vielen ook echt mee ! 


Bij de accessoires vond ik deze oorbellen en ring. De oorbellen blijken nu toch niet helemaal mijn smaak en de ring heb ik in de verkeerde maat gekocht, dom ! Maar verder ben ik er wel blij mee.




Dit vrolijke blouseje/topje had ik meteen aan het begin van de winkel in mijn handen. Ik heb echt meer kleur nodig, dus daarom pakte ik deze meteen. In het pashokje twijfelde ik een beetje, maar uiteindelijk heb ik hem toch maar gekocht. 




Yes, ik heb eindelijk mintgroen ! Ik ben er echt heel blij mee! Dit is een off the shoulder top, en hij was dus   maar €10,75.



Ook dit riempje nam ik mee, voor maar €1,60 ! Het is een super basic zwart riempje, maar de gouden gesp vind ik wel weer heel leuk. Voor de prijs zal het wel niet zo heel veel zijn, maar dat maakt niet uit.



Er was ook een New Look ! Omdat ik hier nog nooit geweest was, wilde ik graag kijken. Eerst wilde ik weer standaard dit hemdje in het zwart kopen (erg hè?), maar toen ik de roze zag wist ik zeker dat ik die zou kopen. En New Look is ook echt goedkoop ! :) 

Dat was het alweer, maar ik had ook echt heeel weinig tijd. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. 

Zijn jullie al eens bij Forever21 / in Antwerpen geweest?

Liefs, Zahra

4 opmerkingen:

Dankjewel!