dinsdag 29 mei 2012

OOTD 29/05/12


Hey ! Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Jammer dat het Nederland is en de zon na een paar dagen weer helemaal verdwenen is. Helaas dus geen shorts meer, maar een rokje met legging kan ook toch? ...





Misschien zagen jullie hem al in de shoplog, ik heb een mintgroen shirtje !! Ik ben er echt heel blij mee. 






KLEDING 

Mintgroene top Forever 21 
Kanten rokje met gouden rits Guecca
 Zwarte legging H&M

ACCESSOIRES 

Schoenen Schuurman schoenen
Armbanden Six
Ring Primark
Nagellak H&M / Essence / Action 


Ohja, ik heb geprobeerd de ombre nagels van Nikkietutorials  te maken. Maar omdat mijn nagels zo slecht zijn chipten ze binnen een dag al ! :(


Wat vinden jullie?

xo Zahra

4 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit! Geschikt voor dit weer want het wisselt zoo en dat is best wel irritant. Die ring is echt leuk, net als je nagels. Dat moet ik dan ook maar eens proberen ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi shirtje! Ik had vanmiddag die kleur ook in mijn handen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi
    wat een gave outfit.
    het staat je heel leuk.
    ik draag zelf meestal ook een legging.
    mvg debby

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!