dinsdag 1 mei 2012

How to: geef je nagels een boost!


Mijn nagels zien er de laatste tijd echt vreselijk uit! Ik weet niet of het komt door nagellak, maar ik probeer in ieder geval een maand geen nagellak meer te dragen. Dat is echt moeilijk, want meestal doe ik elke week een ander kleurtje op mijn nagels. Maar ik heb het al langer dan een week volgehouden, haha. Vandaag laat ik zien hoe je je nagels een boost geeft! 





Dit bedoel ik dus, allemaal scheurtjes. Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb het best wel vaak.



STAP 1: Allereerst, vijlen. Ik heb een keer gelezen dat vijlen beter is dan knippen, dus probeer ik dit steeds vaker te doen.


Veel verstand heb ik er niet van, maar ik weet wel dat het belangrijk is om één kant op te vijlen.


STAP 2: Hiervoor gebruik ik dit dingetje van Beauty Essentials. Hij is van mijn moeder, ik weet niet helemaal zeker of hij van dat merk is. Aan de ene kant zit een 'nagelriemmesje' en aan de andere kant een bokkepootje om je nagelriemen mee terug te duwen. 






STAP 3: Ik weet niet waarom, maar ik vijl meestal nog een keer. Alleen nu met een wat zachtere vijl. Een soort 'finish'.



STAP 4: En natuurlijk kan een nagelverharder niet ontbreken! Deze is van Essence, maar je kunt natuurlijke  elke nagelverharder gebruiken die je wilt. 




Ik hoop dat mijn nagels weer mooier en verzorgder worden, en dat die lelijke scheurtjes eruit gaan. 
Na de verharder zien mijn nagels er ongeveer zo uit. En dat was het eigenlijk. Helaas heb ik geen nagelolie, of betere nagelverzorgingsproducten (wow, lang woord). 

Hoe verzorgen jullie je nagels?

liefs, Zahra 

5 opmerkingen:

  1. Oh, wat handig!
    Ga ik ook maar eens proberen, haha!:)
    Liefs,Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ik ken je probleem! Ik heb ook vaak scheurtjes in mijn nagels, laat het me maar weten als je een goede oplossing gevonden hebt, want ik wil er maar al te graag van af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De basis van gezonde nagels zijn gezonde nagelriemen. En die scheurtjes komen meestal ook door teveel nagellak. ik gebruik zelf nagelriemcrémes en olies waarmee ik me nagels verzorg en dan blijven ze meestal in prima conditie :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!