zaterdag 5 mei 2012

Kleur in je oogmakeup!



Het is nog lang geen supermooi zomerweer hier in Nederland, maar mijn makeup kon wel wat kleur gebruiken. In dit artikel laat ik zien hoe je simpel wat kleur in je makeup brengt! 




Ik gebruik drie oogpotloden, de bovenste paarse is van Essence, de middelste ook en de onderste felblauwe is van MNY. Allemaal budget! 




Nummer 127 van MNY is een hele felle blauwe kleur. Deze breng ik aan op de bovenste wimperrand. 


Daarna gebruik ik dit paarse oopotlood van Essence, in 08 .. Hola Chica (de rest is er al afgeslepen, haha),    op mijn onderste wimpers. 



En dan ziet het er zo uit! 


Ik weet niet zeker of deze nog te koop is, maar dit is Essence, 10 almost famous. Deze kleur gebruik ik als highlighter in de binnenste ooghoek. Ook gebruik ik nog een blauwe mascara om het af te maken.



En dit is het geworden! Ik zou dit niet zo snel elke dag dragen, maar toch gebruik ik soms een gekleurd oogpotlood om mijn ogen iets vrolijker te maken. 

Wat vinden jullie? Oh, en fijne bevrijdingsdag! 

Liefs, Zahra

6 opmerkingen:

Dankjewel!