donderdag 10 mei 2012

Ik heb jullie hulp nodig ! :)


Misschien heb je hem al in de shoplog gezien, laatst heb ik deze spijkerbroek gekocht! Ik ben er erg blij mee, maar wow, ik heb gewoon geen idee hoe ik deze moet combineren. Het is best een aparte broek, dus ik vind het echt moeilijk. Daarom bedacht ik dat er natuurlijk allemaal leuke fashionista's zijn om te helpen! Ik heb 3 outfits gemaakt met de broek, en ik ben echt benieuwd wat jullie ervan vinden of hoe jullie deze broek zouden combineren.



De jeans is van Cars en ik heb hem op de vrijmarkt met Koninginnedag gekocht. Hij heeft een aparte kleur, een beetje grijsachtig. En hij valt een beetje baggy. 



Omdat de broek een beetje wijder valt dan ik gewend ben, vond ik het mooier om er juist een strakker shirtje boven te dragen. Deze 3 outfits heb ik bedacht:

OUTFIT 1


Hier heb ik de broek met een oranje shirt van Primark gecombineerd. Omdat de broek zo donker is, heb ik een vrolijker shirtje gekozen.

OUTFIT 2


En hier heb ik er een wit shirt bij aan! Wel heel basic, dus vandaar de ketting. 



OUTFIT 3


En als laatste gecombineerd met mijn favoriete blouseje! Deze is ook van de Primark en ik ben er erg blij mee. Alleen bij deze broek? Wat vinden jullie?


Hoe zouden jullie deze broek combineren? Vinden jullie één van de outfits leuk, of is het helemaal niks? (hihi) 

Liefs, Zahra

4 opmerkingen:

  1. nummer 2 is naar mijn smaak de leukste. maar ik vindhet shirt van nummer 1 ook leuk... moeilyk..


    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik denk nummer 1 en 2...
    Maar zelf vind ik dat,,maarjaa die broek is eigenlyk ook niet echt mijn smaak..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind at het oranje shirt er het leukste bij staat. Ik draag nooit wijd op wijd of strak op strak, maar dit vind ik echt wel leuk staan. Ik zou voor outfit 1 gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!