dinsdag 15 mei 2012

Even geen inspiratie

Ik zit even helemaal vast, heb nergens zin in, stik in het huiswerk en ben gewoon chagrijnig. Sorry hiervoor, ik heb gewoon niet zoveel inspiratie. Gelukkig morgen nog één dagje school, en daarna ga (maandag) ik lekker 5 dagen weg met school naar de Ardennen ! Ik hoop dat ik donderdag en vrijdag nog lekker kan bloggen :)

Als jullie nog leuke dingetjes weten om over te bloggen, hoor ik het graag :).
En ik hoop dat jullie het begrijpen.



Bedankt voor het volgen allemaal en de lieve reacties, daar word ik echt vrolijk van ♥♥  !

4 opmerkingen:

  1. Stom voor je dat je geen inspiratie meer hebt!
    Ik heb er zelf eigenlijk ook een beetje last van.. ;)
    Wel leuk dat je naar de Ardennen gaat!:)
    Veel plezier
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier in de Ardennen! komt wel goed hoor!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aahw balen..
    je krijgt vast wel weer inspiratiex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit ook altijd met dit probleem, I hate it. Nu heb ik een schriftje waar ik soms alles opschrijf wat in me opkomt (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!