donderdag 31 mei 2012

Kruidvat gezichtsmasker



Omdat ik vond dat mijn huid wel een oppepper kon gebruiken, pakte ik dit masker dat ik nog had van Kruidvat eigen merk. Sinds kort zitten deze maskers namelijk in het vernieuwde assortiment. Tijd om te testen! ..




Ik heb het masker in Fruity Cocktail, en er zijn nog verschillende andere soorten. Het is een peel off masker, daar kwam ik later pas achter. (Dit betekent dat je het masker er niet af hoeft te wassen, maar er zelf af kunt 'trekken'.)


De gebruiksaanwijzing. Niet geschikt voor consumptie dus, haha :).
In de verpakking zit een scheurlijn, het zijn namelijk twee maskers aan elkaar vast. 


Het masker heeft een rozige kleur en is doorzichtig. De geur vind ik zelf niet heel lekker, meer een beetje chemisch. 

Ik had nog heel veel foto's gemaakt met het masker op, maar daar was ik echt niet tevreden over en dus besloot ik deze foto's te doen:


Zo droogt het masker op en gaat het eraf. Het verwijderen gaat makkelijk en doet bijna geen pijn. Na het masker voelt mijn huid lekker zacht, en is het niet rood of geïrriteerd.


Zo ziet het masker er dus na de tijd uit. Raar hè?


Kopen of niet?

Ja ! Ik vind het masker een leuke vernieuwing van het assortiment. Leuk dat er verschillende soorten van zijn, dat er twee in een verpakking zitten en dat het een peel off masker is vind ik ook fijn. Verder is het masker ook nog betaalbaar en ziet de verpakking er leuk uit. Voor bijvoorbeeld een beautyavond is dit echt een aanrader ! 

Het masker is te koop bij Kruidvat (duh) en kost €1,00, dus omgerekend 50 cent per masker. 

Hebben jullie de Kruidvat maskers al eens geprobeerd?

Liefs, Zahra

3 opmerkingen:

  1. ik heb de normale peel-off, deze klinkt heel fijn!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, die klinkt echt fijn! En 50 cent per masker? Haha, aantrekkelijk om mee te nemen. Ziet er na een tijdje alleen wel raar uit haha. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Peel off vind ik altijd leuk, ik krijg ze er alleen niet altijd goed af. Ben wel benieuwd naar het masker! En 50 cent is ook weer zo lekker goedkoop :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!