maandag 19 maart 2012

Review: Nivea Pure Effect Wash Off

Ik schrijf niet zo vaak reviews, maar vandaag ga ik toch een korte review doen. Over een reinigingsgel van Nivea. Deze heb ik al een hele tijd terug gekocht, maar toch is hij nog steeds niet op, hoewel ik hem best vaak gebruikt heb.



Lees verder voor mijn mening!

De Nivea Wash Off is te koop bij de drogist en kost €6,19. Hij is van de pure effect lijn en belooft je huid te 'matteren', make-up te verwijderen en  onzuiverheden te voorkomen. 


Verpakking:
Persoonlijk vind ik het best wel belangrijk als een product er mooi uitziet, en bij deze reinigingsgel is dat gelukkig zo. Volgens mij is er ook een andere versie met bloemetjes van, maar die zag ik niet in de winkel. Ik vind het erg leuk gedaan met de blauwe, maar toch doorzichtige kleur.


Wat ik ook erg handig vind is de dop. Die duw je omhoog en daarna kun je de reinigingsgel eruit knijpen. Zo kan het er ook niet per ongeluk uit lopen. 


Product:
Als ik de reinigingsgel op mijn hand heb, blijkt dat het wel een stuk minder blauw is dan het lijkt, haha. Het is best wel dik, en het ruikt niet speciaal maar wel lekker. Op mijn gezicht voel ik meteen hoe zacht de gel is.



Werking:
Make-up verwijderen: JA, ik merk duidelijk dat mijn make-up er goed af gaat.
Matteren: JA, na het gebruiken voelt mijn huid 'matter'.
Onzuiverheden voorkomen: JA/NEE, ik merk niet meteen heel veel verschil, maar na een langere tijd zijn mijn puistjes wel wat minder.

De 'gebruiksaanwijzing' en ingrediƫnten.

Geld waard of niet?
Ik vind de Nivea Wash Off zeker een heel fijn product. Vooral om je make-up mee te verwijderen is hij erg geschikt. Of het nou echt heel erg helpt tegen puistjes weet ik niet helemaal, maar het maakt het in ieder geval zeker niet erger. Als je die 6 euro over hebt voor een wash off, zou ik hem zeker weten aanraden!


Wat voor reinigingsgel gebruik jij?


Liefs, Zahra

1 opmerking:

  1. Ik heb de Clean Deeper hiervan, die vind ik ook heel fijn. Ik denk dat ik deze ook wel een keer ga kopen :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!