donderdag 8 maart 2012

KONY 2012

Allereerst, superbedankt voor de comments! Dat vind ik echt heel erg leuk om te zien ♥. 
Deze post gaat over de actie Stop Kony 2012. Misschien heb je er al over gehoord of gelezen, maar Joseph Kony is een man die vreselijke dingen doet met kinderen in Uganda. Hij houdt duizenden kinderen gevangen en laat ze werken als sexslaven of kindsoldaten. Er is een video over gemaakt, waarin alles word uitgelegd. Hij duurt lang (30 minuten). Maar na het zien van deze verschrikkelijke dingen, weet ik zeker dat je begrijpt wat ik bedoel. 




Er is een actie opgezet, want in 2012 moet Kony eindelijk gearresteerd worden! Het is misschien niet heel veel wat wij kunnen doen, maar alle beetjes helpen, toch? Help mee door deze video te verspreiden, want daardoor help je ook mee! Ik hoop echt heeeel erg dat het lukt om Kony te stoppen. Heel erg bedankt voor het lezen! 


liefs, Zahra 

2 opmerkingen:

  1. Pfoe, hoe snel alles over social-media gaat, he? Echt gaaf. Ik vind dat Kony heel snel gestopt moet worden, vreselijk wat er allemaal in Afrika gebeurd. Ik ben heel benieuwd wat er in de komende paar maanden allemaal gaat gebeuren met Kony / zijn leger! Ik volg je, heel leuke blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel, lief! Ik gebruik een Nikon P90, dat is niet echt een professionele spiegelreflex of zo, maar ook geen compacte camera. x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!