zaterdag 3 maart 2012

Fashion dupe: Rayban Wayfarers

 Sorry, ik heb een paar dagen niet gepost, dus vandaag post ik twee keer! Ik begin met een nieuwe Fashion dupe: De RayBan Wayfarers
  
Ja ze zijn leuk, al die accesoires die je ziet bij de celebs. Maar ja, zij hebben er dan ook genoeg geld voor, of krijgen ze zelfs gratis opgestuurd! Ik heb gezocht naar dupes, zodat het voor iedereen leuk is.


 Kijk en vergelijk! 
RAY BAN WAYFARERS
Vandaag 'dupe' ik de Ray Ban wayfarers. Dit is een best wel bekend model zonnebril van Ray Ban. Ik vind hem zelf   superleuk, maar aangezien ik niet zo vaak zonnebrillen draag en ze ook snel kwijtraak of kapot maak, zou ik deze niet zo snel kopen. Een Ray Ban wayfarer is namelijk te koop vanaf, afhankelijk van het type, ongeveer 100 euro. 
Dit is de Wayfarer  RB2140 (hoezo moeilijke naam? haha)


En natuurlijk doet ook Paris mee met de 'wayfarer-trend'.
Zij draagt hier ook de RB 2140, maar dan in het wit.

Maaarr, de Ray Ban wayfarers zijn unisex! Want ook mannen dragen ze. Robert Pattinson bijvoorbeeld. 

En dan nu op naar de dupes! Het was best wel moeilijk om dupes te vinden, dus misschien lijken ze niet helemaal. Deze twee heb ik gevonden:

Als eerste vond ik deze in de online shop van H&M. Hij kost maar 4,95 en is in het zwart en cerise (een soort roze). Ik vind hem er best op lijken en het scheelt heel veel geld. 


En dit is de tweede die ik vond, bij SIX (via V&D).  Ook deze is stukken goedkoper dan de Ray Bans, namelijk 8,95. Ik weet niet of hij bij alle V&D's te koop is, maar in ieder geval wel op de site. Hij is alleen in het zwart.

de foto heeft nu niet zo'n goede kwaliteit, omdat hij vergroot is, maar op de site is hij wel goed!


En dat waren mijn dupes! De wayfarers zijn best moeilijk om te dupen, maar ik heb mijn best gedaan. 

Zou jij een Ray Ban kopen? 


liefs, Zahra 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel!