zaterdag 17 maart 2012

Crackling nails


Vandaag vond ik het tijd voor andere nagellak. Mijn nagels zien er niet al te best uit de laatste tijd, dus wilde ik ze iets mooier maken. Ik koos een crackling nagellak. Na wat proberen kwam dit eruit!
Als 'ondergrond' gebruikte ik een nagellak die ik nog niet zo lang geleden kocht, essence 50 irreplaceable. Een mooie champagne kleur met heel veel gouden glitters erin. Zonder crackling vind ik hem al super mooi.



Dit is met twee laagjes. 

Na dit goed gedroogd te laten hebben, lakte ik hier overheen deze Crack Me Up nagellak van Miss Sporty. (Er staat nergens een kleurnummer of naam). Op de foto ziet deze er wel lichter uit dan in het echt.



Het kwastje heeft een beetje een aparte vorm. Hoe je cracknagels eruit gaan zien, hangt af van de hoeveelheid nagellak die je aanbrengt. Hoe meer nagellak, hoe groter de 'scheurtjes' worden en andersom ook. In het begin vond ik dit wel lastig, maar na een paar keer oefenen lukt het wel beter. 





En dat is het! Door de crackling nagellak kun je heel simpel je nagels oppimpen. Misschien had ik iets meer glitternagellak eronder moeten doen, maar verder vind ik het erg leuk geworden! 

Heb jij wel eens crack nagellak geprobeerd?

Liefs, Zahra 

1 opmerking:

Dankjewel!