zondag 25 maart 2012

New in!

Veel eerder dan ik verwachtte, vrijdag, kwam mijn H&M bestelling binnen. Ik had deze top van 7,95 (!) besteld. Eerst twijfelde ik nog, maar ik houd hem toch maar! Wat vind jij ervan?





Volgens mij bestelde ik dinsdag, en vrijdag kreeg ik het pakketje dus al binnen. Natuurlijk heb ik dit niet als enige besteld (verzendkosten), maar bestelde ik samen met mijn moeder en zusje. Ik was echt blij!






En omdat het zulk mooi weer was besloot ik foto's in de tuin te maken :)
De top was in meerdere kleuren, ik koos voor lichtbeige. Hij heeft wijde mouwen, en dat vind ik superleuk. 


En ook een leuk detail vind ik de achterkant. Daar zit een soort 'gat' met een gouden knoopje.


Het shirtje is van de nieuwe spring/summer collectie, waar ik maandag de catalogus van kreeg opgestuurd! Als het goed is, is hij nu te koop in de winkel en ook op de site, voor 7,95.
Wat vind jij? Waar kan ik deze top leuk mee combineren?

Liefs, Zahra 

3 opmerkingen:

Dankjewel!