zaterdag 3 maart 2012

Haul: sieraden en bronzing palette!



En, ik deed het weer, hihi. Zodra ik iets leuks zie, koop ik het. Lees verder om te zien wat ik heb gekocht! 

Als eerst dit make-uppalette. Deze vond ik bij de DA, afgeprijsd van 12,95 naar 5 euro! Ik had hem al eens eerder gezien, maar vond hem toen iets te duur.
Het merk dat erop staat, Gerard Brinard, ken ik niet. Er staat heel groot bronzing op en de verpakking is een beetje 'woestijn-achtig', haha. 





 Er zitten mooie blushes, oogschaduws, lipsticks, een lipgloss, blushkwast en sponsapplicators in. De pigmentatie van de oogschaduw en blush is eigenlijk heel erg goed. Wel jammer dat bij de blush er een soort 'vlek' achterblijft, alsof de glitterlaag eraf gaat.


En dan de sieraden! Toen ik met een vriendin naar de stad ging, vertelde ze dat er bij de Kijkshop 75% korting was op alle sieraden. Hiervoor wist ik niet eens dat ze sieraden verkochten bij dit, blijkbaar, warenhuis. Ik kocht er een paar oorbellen die afgeprijsd waren van 6,99 naar 1,75. Eigenlijk draag ik altijd knopjes oorbellen, dus het werd tijd voor iets anders! 


haha, ik keek niet echt vrolijk! 



















Bij de V&D vond ik weer een superleuk rekje met afgeprijsde sieraden van SIX. Voor 2 euro heb ik dit setje met ringen gekocht. Ik hoop alleen niet dat ze, net als veel ringen die ik heb, gaan roesten zodra ze nat worden.








Ik draag de ringen los van elkaar of samen.





 Dat was het! Wat vinden jullie ervan?

Liefs, Zahra 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel!