woensdag 27 februari 2013

My Life In Pictures


Eerst dacht ik dat het niet leuk zou zijn om een my life in pictures artikel te maken, omdat heel veel mensen dit al doen en ik altijd vergeet foto's te  maken. Maar nu heb ik de afgelopen tijd een paar foto's gemaakt, dus hier zijn ze!



Nieuw kaars/geurdingetje. Van de Action! 


Glitter ♥ haha, dit had ik gebruikt voor een schoolopdracht. 


Geslapen met mijn haar gedraaid naar achter. Er kwam echt mooie slag uit!


Armbandje die ik te weinig (eigenlijk nooit) draag en uitgedroogde gouden eyeliner :(.


Geshopt! Klik hier voor de shoplog.


Even een lieve dochter zijn en de was ophangen voor mijn moeder :)


Armbandjes van die dag


Koekjes maken


Klaar! 



Trui gestud. Ik wist niet echt wat ik met mijn nieuwe studs zou doen, dus probeerde ik ze op deze trui.


Dit geurtje is zó lekker! Jammer genoeg heb ik alleen de tester.



Nog meer gestud! Dit keer mijn schoenen



Bedankt voor het lezen! Vaker zulke artikelen?

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en leuk gedaan met die studs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! Waar heb je de glitters vandaan ben ook op zoek naar zulke fijne glitters!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Sorry, dat zou ik echt niet weten! We hebben ze al heel lang in de kast liggen. Misschien hebben ze ze bij de Action? xx

      Verwijderen
  3. Wat voor camera gebruik jij?

    bekijk ook mijn blog! (: http://placetobeyourself.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!