woensdag 6 maart 2013

Mini Shoplog (H&M, Primark en meer)


Laatst was ik weer eens in de stad en heb ik ook echt wat gekocht. Ik was namelijk al een tijdje aan het rondkijken maar heb goed nagedacht voor ik iets kocht. Ook nam mijn vriendin een paar kleine dingetjes voor me mee van de Primark! Ik had namelijk een lijstje gemaakt, maar helaas kon ze er niet zoveel van vinden. Ik laat jullie bij deze zien wat ik heb gekocht/gekregen!



-Catrice nagellak van de NeonNaturals collectie, deze lag in een kortingsbak bij Kruidvat voor €1
-Oorbellen van The Sting, afgeprijsd naar €2,50


Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie basic lichte spijkerbroek. Maar ook weer niet té licht, snappen julie? Haha. Soms miste ik die echt in mijn kast! Deze van H&M was €19,95

                                                           Primark


Ik had een heel lijstje met allemaal leuke dingen van de Primark die ik gezien had in shoplogs enz. Maar mijn vriendin kon helemaal niets vinden! Gelukkig nog wel deze leuke dingetjes. Ik ben haar heel erg dankbaar! 

-Schoenen (zelf gestud) €3
-Haardonut €1,50
-Ring €3


Dat waren mijn aankoopjes, wat vind jij? En genieten jullie ook zo van het mooie weer?

liefs!

8 opmerkingen:

  1. Leuke dingen! Die schoenen die je zelf gestud hebt zijn echt gaaf geworden <3
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke jeans en nagellak :)

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben verliefd op je ring! En hey toevallig, ik zoek ook een lichte broek, morgen maar even kijken bij H&M.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke spullen!
    Die ring is vooral erg leuk! Ik wou hem ook bijna kopen, maar ik paste het niet :(

    bekijk ook mijn blog? http://placetobeyourself.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen gekocht! xoxo
    http://fashioncouldbeparadise.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankoopjes! I love the primark.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!