zondag 30 september 2012

Mini shoplog


Ik heb weer geshopt! En best wel budget deze keer :). Het is niet superveel, maar ik vind het toch leuk om te laten zien. Ik hoop jullie ook! Het zijn een paar kleding dingetjes, en ook beauty...



Bordeaux rode broek H&M

Ik heb een bordeaux broek, yes! Ik was niet echt van plan om deze te kopen, maar ja waarom niet? Ik ben er echt blij mee :)


En de prijs is natuurlijk helemaal leuk ^^


Thermo Legging €2,79 / Hemdje €2,99 Action

Dit zijn super basic dingen, maar ik had echt een nieuwe legging nodig. Ik had deze al eens eerder gehad, ze zitten echt heel lekker! En dat hemdje, die ga ik denk ik terugbrengen..


Essence Smokey Eyes Brush €1,39 / Astri wattenschijfjes €0,25

Dit kwastje had ik al heel lang, maar was echt niet meer mooi. De lijm liet op de één of andere manier los en de haren waren helemaal niet meer mooi paars. En die watjes, die waren gewoon zó goedkoop dat ik ze maar heb gekocht (Restpost). Die ga ik in mijn tas houden denk ik.


Dat was mijn mini shoplog :)
Ik blog echt heel weinig de laatste tijd, dus daarom ben ik voor jullie nu 's ochtends al begonnen met bloggen. Hopelijk kan ik dan wat meer posten :)

liefs Zahra

1 opmerking:

Dankjewel!