maandag 17 september 2012

Mijn 100e post!

We Love This

Wauw, mijn 100e post alweer! Ik wilde graag iets speciaals maken, dus heb ik wat dingetjes over mijn blog en wat er gebeurd is op een rijtje gezet!


Ik begon mijn blog op  18 januari 2012. 

Dit was mijn allereerste blogpost. 

Mijn eerste review schreef ik een dag daarna, het was een battle tussen 2 mascara's. (Zie ook mijn supergoede foto's! Kuch kuch.. Dan vind ik dat ik nu wel iets betere foto's maak, hoop ik ! )

Op dit moment heeft mijn blog 77 volgers. 

Ik kijk nu eens terug hoeveel sommige artikelen bekeken zijn, echt grappig! Het ene artikel wordt meer dan 100 keer bekeken en krijg bijna geen reacties, de ander heeft bijna van elke kijker een reactie gekregen. 

Blogposts die vaak bekeken zijn, zijn  Essence Pure Skin Natural Cover MoisturizerInspiratie Plaatjes | Fashion  (maar geen reacties, haha ) / Kruidvat Self Tan Tissues / Primark Kleding! .


Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het reageren, volgen en bekijken van mijn blog! Serieus, dat maakt echt mijn dag. Ik weet nog hoe ontzettend blij ik was toen ik zag dat iemand voor het eerst een reactie achter had gelaten en mijn blog zelfs volgde. Dat was echt geweldig! Ik ben misschien niet zo'n opvallende blog en ben nog niet zo heel groot, maar ik ben echt iedereen heel erg dankbaar! Het maakt me echt blij ♥.

heel veel liefs, Zahra xx

5 opmerkingen:

  1. Super leuk dat dit je 100e post is! Je hebt echt een super mooie blog , en ik hoop dat je er nog veel meer volgers bij krijgt! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha wat een leuk idee! Misschien doe ik dit ook wel als ik 100 posts heb ^^ (al gaat dat waarschijnlijk nog wel een tijdje duren :P) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt echt een hele leuke blog! Gefeliciteerd met je 100e post!
    Ik volg je, volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!