maandag 3 september 2012

Hey

Tumblr_m9s9btmfca1rfqxfqo1_500_large

Ik voel me niet zo goed. Eigenlijk helemaal niet. Want ik moet morgen weer naar school en mijn beste vriendin heeft me doodleuk een dag van tevoren een mailtje (!) gestuurd waarin ze zegt dat ze naar een andere school gaat. We zijn nog naar Amsterdam geweest en alles, maar ze heeft het me niet verteld. Nu voel ik me echt alleen en ik zie echt tegen school op. Ik fietste altijd met haar op, zat eigenlijk bijna altijd naast haar en we hadden het altijd leuk. Maar nu zie ik haar waarschijnlijk nooit meer. Ze gaat naar zo'n school voor topsporters, dus ik denk dat het ergens anders in Nederland is. Ik heb haar nog geprobeerd te bellen, maar ze was er niet. En ik weet ook niet of ik haar wel echt wil spreken. Eigenlijk vind ik het wel heel erg lullig dat ze een mailtje heeft gestuurd in plaats van me gewoon te bellen of het in het echt te zeggen.

Sorry als ik nu een drama queen lijk die een beetje zielig loopt te doen, maar ik wilde het graag "aan jullie kwijt". Ik weet niet meer wat ik moet doen en ben echt bang dat ik het hele schooljaar zielig alleen zit en me kut voel.

Bedankt voor het lezen.

Tumblr_m9sd4gadlq1qlp5emo1_1280_large

15 opmerkingen:

  1. Wat naar voor je! Ik moet heel eerlijk zeggen dat mijn beste vriendin het heeft laten afweten, een half jaar geleden, toen een goede vriend van mij opeens overleed. Ook zij stuurde mij een mailtje, na 6 jaar hechte vriendschap dat ze het niet aankon ofzo. Ik weet dat het heel anders is, maar ik wil je meegeven dat mensen die je niet in vertrouwen nemen als jij dat wel bij hen doet het niet echt waard zijn. Kop op, heb vertrouwen in jezelf en ga met zoveel mogelijk mensen om. Het komt goed, echt waar!
    Leuke blog heb je trouwens :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! En ook echt vervelend voor jou! Via een mailtje zoiets zeggen is nooit leuk. En ja, ik zit gelukkig bij een andere vriendin in de klas, dus dat helpt ook al echt.
      haha, dankjewel. Ik weet nog dat jij mijn allereerste volger was :)
      liefs x

      Verwijderen
  2. Ik snap wat je bedoelt en vindt het inderdaad echt vervelend vor je maar weet je, je bent een grote meid en moet leren net als hun verder te gaan en niet achter te blijven.

    Ik denk niet dat het om vertrouwen moet gaan je moet leren dat je in het leven gewoon niet op iedereen kan rekenen.

    Alles is mooi meegenomen maar je eigen weg bepaal je zelf net zoals hun dus opgegeven koppie naar je nieuwe school en beginnen met het ontmoeten van nieuwe mensen :)

    Dat klinkt natuurlijk weer super makkelijk maar geloof me ik heb die school tijd gehad en kan je vertellen dat je pas vrienden ontmoet op school dus maak je niet druk ;)

    Liefs,

    Janice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje voor je reactie & volgen!
      Ja klopt, maar ik ga niet naar een nieuwe school hoor, hihi :)
      Maar dankjewel voor je advies <3

      Verwijderen
  3. Wat vervelend voor je! En wat raar dat ze je dat niet eerder heeft verteld.. Via een mailtje is niet leuk natuurlijk. Maar je maakt op school vast wel nieuwe vriendinnen toch? Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah meid wat vervelend voor je! Dat is inderdaad heel erg rot. Ze gaat denk ik haar droom achterna maar om jou dat op deze manier te laten weten... Nee, dat is niet leuk.

    Heel veel sterkte!

    En nee je bent geen dramaqueen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat vervelend voor je! Ik hoop dat je er toch een leuk jaar van maakt, je krijgt vast nog wel nieuwe vriendinnen! Sterkte!

    Liefss'

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat rot voor je! Dat komt inderdaad lullig over en het is jammer dat ze je het niet eerder had verteld! Ik hoop dat je jaar hoe dan ook leuk gaat worden en dat je nieuwe vrienden vind <3! Heel veel sterkte <3!

    Ps. ik ga je volgen ^^! Volg je terug <3??

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat rot voor je! Het is misschien wel een beetje lullig van je vriendin.. Maar misschien vond z ehet moeilijk om het je te vertellen.. En er lopen genoeg andere meiden op je school rond, good luck xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend voor je! Een beetje een late reactie dit, maar nog veel succes op school. En ik weet zeker dat je snel weer andere leuke vriendinnen maakt :)
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahw, wat ontzettend lullig van haar. Had ze wel even eerder mee mogen komen! Maar er is natuurlijk wel een reden voor dat ze er zo laat mee kwam. Omdat ze bang was voor je reactie, of omdat ze het moeilijk vond? Maar dat is natuurlijk niet een goede reden om er zo laat mee te komen,en dan ook nog in een mailtje.. Flauw zeg.
    Ik hoop dat het toch wel leuk wordt dit jaar, en er zijn genoeg andere leuke meiden gelukkig! ;D

    XX, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, inderdaad, ik vond het ook echt lullig! Maar gelukkig, we hebben het helemaal uitgepraat nu en het gaat nu veel beter! Ik heb alles verteld en uitgelegd, dus dat is eigenlijk wel beter. En dankjewel! Ik mis haar nog steeds heel erg, maar het gaat al beter gelukkig :)
      liefs xx

      Verwijderen

Dankjewel!