woensdag 5 september 2012

Catrice make-up tasje van Trekpleister


Hey hey! Als eerste wil ik jullie echt bedanken voor de lieve reacties die ik heb gekregen. ♥
 Ik heb gister dit superleuke tasje van Catrice gekocht bij de Trekpleister, voor maar €10! Sorry sorry, maar hij is niet meer te koop :(. Ik wilde het heel graag op tijd met jullie delen, maar toen was mijn camera leeg en lukte het niet meer. En nu ik weer naar school moet heb ik echt veel minder tijd, daar had ik niet zo goed rekening mee gehouden. Ik hoop daarom dat jullie het nog leuk vinden om te zien wat er in het tasje zit? 


Het was dus een actie van één dag, en je kon kiezen uit een tasje met 14 Essence producten of 12 Catrice producten. Die van Essence zag er ook heel leuk uit, maar omdat ik daar echt al heeel veel van heb en ik Catrice ook een superfijn merk vind, heb ik die gekozen! 

Dit zat er in:

2 Nagellakjes

2 lipsticks én 2 lipglossen


Dit komt goed uit, want ik wil meer lipsticks proberen!

Supermooie Baked Eyeshadows! Alleen moest ik de linker al meteen weer verpesten door er per ongeluk met mijn vinger over heen te schieten toen ik hem openmaakte. Doei doei mooie kleurtjes ..

Maar ze blijven mooi!

2 mascara's! Altijd handig! Weten jullie of die rechtse nieuw is? Want ik zag iets op VeraCamilla.nl, maar ik weet het niet meer zeker. :)


Prime and Fine poeder en een smokey eyes brush. Super leuk! Ik ben er heel benieuwd naar!


Dit superleuke tasje kostte dus €10, bij de Trekpleister, maar de waarde was iets van €45. Ik hoop voor de mensen die geen kans hebben gehad hem te kopen, maar wel graag wilden, dat er nog een keer zo'n actie komt! 

liefs, Zahra

3 opmerkingen:

Dankjewel!