zaterdag 25 februari 2012

Persoonlijk: shopping therapie

Heb jij dat ook? Dat je, als je je niet zo goed voelt, dat gevoel 'wegkoopt'. Bijvoorbeeld als je een laag cijfer gehaald hebt op iets waar je heeeel erg je best op deed, en dat je dan een mooie nieuwe lipstick koopt? Of als je gewoon verdrietig bent om iets, en besluit dat je nu dan toch dat ene leuke shirtje mag kopen. Nou, ik heb het in ieder geval wel: ik doe aan shopping therapie!


Want ik word gewoon ontzettend blij als ik iets nieuws gekocht heb. Ook al is het maar een klein dingetje, ik krijg er een blij gevoel van. En ik word nog vrolijker als ik iets superleuks gescoord heb met korting. Zo was ik gister best wel depri omdat het net vakantie is (dus ik zou eigenlijk supervrolijk moeten zijn, haha), maar ik ruzie heb met mijn beste vriendin. We hebben nu al meer dan twee weken geen woord tegen elkaar gezegd, omdat we allebei zo koppig zijn en boos blijven om een kleine ruzie. Echt, ik heb nog nooit zo lang ruzie met iemand gehad, en ik kan je zeggen: het is echt niet leuk! Ik had bijna de neiging om te darten op haar foto (ja, erg hè?), maar dat voelde gewoon niet goed, hihi.  Oké, ik dwaal helemaal af, haha. Ik was dus best verdrietig omdat ik compleet genegeerd achter haar en een andere vriendin van me uit school liep, en ik besloot dat ik nu mijn geld wel even uit mocht geven. Toen ik bij het Kruidvat was, werd ik helemaal afgeleid toen ik een bak vol met afgeprijsde essence make-up zag. Dus heb ik een paar nieuwe dingetjes gekocht (ik ga ze nog posten), en daar werd ik best wel vrolijk van. Even had ik het gevoel dat de hele wereld me haatte, maar door het shoppen voelde ik me stukken beter. Raar eigenlijk, dat je zo blij kunt worden van een paar geshopte 'dingen'. 

Jammer genoeg heb ik weer eens al mijn geld uitgegeven, dus moet ik het een tijdje rustiger aan doen. Misschien moet ik maar een paar kleding DIY's ofzo bedenken? 


Pfoee, dat was best persoonlijk. Doe jij ook aan shopping therapie? 

Liefs, Zahra 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel!