vrijdag 10 februari 2012

H&M Nailpolishes

Yeaah, eindelijk weer een blogpost. (Het duurde iets langer dan ik gedacht had, want het lukte niet zo met foto's uploaden.) Dit keer over 3 nagellakjes van H&M. Deze zaten bij elkaar in een verpakking, en kocht ik in de sale voor 1 euro! (Normaal kostten ze 3,95)



Ik probeer steeds meer mijn best te doen met foto's maken, en ik ontdek ook steeds meer op de camera. Met scherpstellen, diafragma en allemaal dat soort dingen. Ken je dat? Dat je heel geconcentreerd foto's aan het maken bent, en als je ze op je computer hebt gezet, zie je dat je er zo bijna 100 gemaakt hebt, haha. ..





 


Het zijn dus drie potjes die samen in een verpakking zaten: een zwarte, rode en een paarse. Ja, het is echt paars, hoewel het er op de foto's en als eerste indruk echt als blauw uitziet. Jammer dat het ook zo overkomt op de foto's. De verpakking vind ik mooi, maar niet heel bijzonder. De letters erop vind ik erg leuk. H&M is slim geweest om ze alle drie bij elkaar te verpakken, want zo kopen mensen ze denk ik wel sneller.



De kleuren staan achterop en heten, hoe origineel, red, purple en black. Een rood is voor mij altijd goed, omdat die bij veel andere kleuren goed past. Zwart draag ik eigenlijk nooit, maar misschien komt daar nu verandering in. En de paars, die vind ik echt heel mooi. Dat is zeker weten mijn favoriet!



De nagellak is handig in gebruik en lakt ook erg makkelijk. De kwastjes hebben een normaal formaat, ze zijn niet extra groot of dun. Na twee dunne laagjes aangebracht te hebben, drogen ze goed.


En daar gaan we dan, ik heb de drie kleurtjes ook geswatcht! Ik heb mijn best gedaan om netjes te lakken, en de restjes zo goed mogelijk weg te halen. De swatches zijn zonder top coat.

Haha, op foto's zie je alle scheve lijntjes extra goed.


Dit is dus de rode kleur. Zoals ik al zei, vind ik rood een kleur die altijd wel kan. Hij is dus niet heel speciaal, maar toch vind ik hem wel mooi.




En dan zwart. Ik moet er best wel aan wennen, omdat ik nooit zwart draag. Maar het kan best leuk zijn denk ik. Net als de rood dekt deze goed genoeg na twee laagjes. 





En de paars! Jammer jammer dat hij zo blauw overkomt op de foto's, want in het echt is ie wel echt paars. Ik vind dit een erg leuke kleur, omdat het niet zo standaard is. 







Dat was het! Ik vind de nagellak erg fijn, en voor de prijs zou ik ze zeker aanraden. Ze blijven ongeveer 2-3 dagen goed zitten, daarna krijgen ze kleine chips. Maar met een goede top coat blijven ze nog langer mooi.


Oh, en over het filmpje waar ik mee bezig was, dat duurt denk ik nog wel eventjes. Ik heb namelijk (nog) geen goed bewerkingsprogramma. Eerst gebruikte ik Movie Maker, maar na 5 keer proberen en veel werk, kwam ik er achter dat dat echt niet werkt. Dus als iemand een bewerkingsprogramma weet waar je ook HD in kunt bewerken, hoor ik het heel graag! :)

x Zahra 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel!