zondag 26 februari 2012

Essence sale make-up!



Vrijdag ging ik langs het Kruidvat om mezelf een beetje op te vrolijken :) Toen ik daar een bak zag met allemaal afgeprijsde Essence make-up, sloeg ik meteen toe. En ook toen het kassameisje me voor de zoveeeelste keer (bij Kruidvat bedoel ik) teveel liet betalen, was ik nog steeds erg blij met mijn aankoopjes. Kijk mee om te zien wat ik kocht in de Essence sale! 



Dit is wat er allemaal mee ging in mijn winkelmandje. Niet beschamend veel, maar wel meer dan ik normaal koop van één merk. Ach ja, that happens in sale! Oh ja, op alle producten zat een sticker van 0,50 euro (!), dus alles kostte 50 cent, behalve één nagellak waar ik dus de volle prijs voor heb betaald. (Maar dat ben ik gewend bij het Kruidvat, haha)



Als eerst sloeg ik toe bij de oogschaduws. Sinds een tijdje begin ik namelijk te beseffen hoe weinig oogschaduws ik eigenlijk heb. Tijd voor verandering dus! Ik kocht drie mono's:



24 Love me (Sparkling effect) ga ik denk ik gebruiken als highlighter. Het is niet echt een hele opvallende kleur, maar wel met een mooie shimmer. Precies geschikt als highlighter dus! 



En omdat alles toch zo goedkoop was, keek ik niet zo heel precies meer naar alle kleuren. 14 Irresistible (metallic effect) komt wel veel donkerder over op de foto, maar vind ik een hele mooie kleur voor in mijn crease. 



En als derde nam ik deze mooie taupe-kleurige oogschaduw in 46 Taupe of the pops (shimmer effect) mee. Mooi, ik houd van taupe! 

En nu tijd voor nagellak! Hier nam ik ook drie van mee, want ik was ook wel toe aan nieuwe nagellak, haha.     Het zijn de gewone Colour&Go nagellakjes die standaard in het assortiment zitten.

En hoewel ik eigenlijk in een nagellak-break zit (mijn nagels zien er echt verschrikkelijk uit), wilde ik ze per sé kopen. 



Deze mooie rode kleur heet 47 Red-y to go, wat ik een leuke naam vind. In de eerste instantie wilde ik deze niet kopen, maar later besloot ik hem voor deze lage prijs toch maar mee te nemen en ik vind hem alsnog erg mooi.



Een nude lakje! Daar had ik er nog niet één van. Ik ben benieuwd hoe het zal staan bij mijn huidskleur. Afwachten dus. Het is de kleur 70 Nude it! 



En als laatste mijn favoriet, 50 Irreplaceable. Op het eerste gezicht lijkt deze best op de vorige, maar Irreplaceable heeft een hele mooie shimmer en is daarom niet nude. Vooral de glitters vind ik erg mooi! 




En als laatste deze nude lipgloss in 01 Pure beauty. Deze had ik al een paar keer gezien en ook al eens geleend van een vriendin. Ik vind nude lippen namelijk best wel mooi, en ik heb dan ook geen idee waarom ik deze nooit eerder heb gekocht. Toen ik hem zag liggen pakte ik deze dus ook gelijk. 


En dat waren mijn aankopen! Ik ben er heel blij mee, vooral omdat ik voor zo'n laag prijsje gekocht heb. Eigenlijk dacht ik dat de kortingsbakken nu wel een beetje weg waren, maar gelukkig niet dus.

Liefs, Zahra  









1 opmerking:

Dankjewel!