donderdag 23 februari 2012

Newspaper Nails!


Ja, het komt veel vaker voor, ik weet het. Maar ik vond het zo leuk dat ik het zelf ook nog een keer wilde posten: Newspaper nails! 





 Ze zijn niet zo heeeel goed gelukt, maar toch wilde ik het laten zien. Lees verder om te zien hoe ik het heb gemaakt!




Ik begin met een basiskleur, deze is van Gosh. Niet echt een 'krantenkleur', maar ik vond dit wel mooi. Hij is helaas niet meer te koop, maar de roze glans in dit lakje vind ik echt supermooi! En je kunt natuurlijk ook een andere mooie kleur gebruiken.


Gosh, 545 milky way




Omdat deze nagellak al wat ouder is, en dus ook stroperiger, wacht ik iets langer dan normaal om zeker te weten dat mijn nagels droog zijn. Ik heb ongeveer één laagje aangebracht. Ondertussen knip ik stukjes krant in een formaat dat mijn hele nagel bedekt. 







En dan nu het leukste gedeelte! Om de letters van het krantenpapier op mijn nagels te krijgen, gebruik ik alcohol. Deze is van Kruidvat en vond ik in de kast, volgens mij is ie al jaren oud, haha.


Ongeveer zulke stukjes krant gebruikte ik. 






Eerst dip ik het krantenpapier in alcohol (wat ik in het dopje heb gegoten) en laat ik het helemaal nat worden. Ik gebruik een pincet om het er weer uit te halen en leg daarna het stukje krant op mijn nagel. Het is wel een paar keer mislukt, omdat ik het niet genoeg aandrukte. 


 Daarna haal je het stukje krantenpapier er weer voorzichtig af en zitten de letters als het goed is op je nagels! Soms mislukt het, en dat is echt irritant, maar na een tijdje heb je echt mooie letters. Nog een top coat erover heen and you're ready!










Dit is hoe ik mijn Newspaper nails heb gemaakt! Ik hoop dat het leuk was.

Liefs, Zahra






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel!