donderdag 23 februari 2012

Change!

Misschien heb je het al gezien, ik heb de naam van mijn blog veranderd! Het is niet heel bijzonder, maar de nieuwe naam is We Love This. En dit is niet omdat ik de vorige naam niet leuk vond, eigenlijk alleen omdat mijn YouTube en blog naam nu hetzelfde zijn.





Ook aan de lay out heb ik een paar kleine dingetjes veranderd. Nog niet zo veel, maar ik werk eraan! :) Ik ga in ieder geval proberen meer te posten en ook wat meer aan filmpjes te doen. Ik was namelijk begonnen met een tweede filmpje, maar ik heb alleen ongelooflijk veel problemen met bewerken, en in HD filmen enzo. 


Oh ja, tips, opmerkingen, vragen, dingen die leuk zijn om te lezen, ideeën voor filmpjes, een goed bewerkingsprogramma : ik hoor het graag! 




Liefs, Zahra 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel!