vrijdag 13 juli 2012

Mini Shoplog: Schoenen & Sieraden!


Toen ik gister in de stad was, had ik helemaal niet verwacht dat ik iets zou vinden. Maar toch! Lees verder om te zien wat ik heb gekregen :) ...



Yaay, ik heb alweer sandaaltjes! Dit is nu mijn derde paar in ongeveer 3 weken, haha oeps. Maar ik vond ze zo super leuk! 



Ik ben er super blij mee! Ze zijn van de Accesorize die in de V&D hier is. 


Sieraden! Een van mijn favoriete merken hiervoor is Six, en ik HOU van het rekje met kortingstickers! 


3 paar voor €1 !!


En deze waren €2.



En nog een paar! 

 Zoals ik al zei ben ik er heel erg blij mee, en ik vind het ook goed dat ik een keertje andere oorbellen heb gekocht dan ik normaal zou doen. Ik kocht eigenlijk altijd knopjes, maar ik begin dit ook steeds leuker te vinden!

Wat vinden jullie?


Liefs, Zahra

10 opmerkingen:

Dankjewel!