donderdag 26 juli 2012

DIY: nail polish remover 'potje'


Kennen jullie die nagellak remover potjes waar altijd heel positief over gepraat word op blogs? Sephora heeft er één, en volgens mij Bourjois nu ook. Ik heb er zelf geen, maar heb geprobeerd het na te maken. Lees snel verder om te zien hoe je een goedkopere versie van deze hele handige nagellakremovers maakt! ..



Kijk, deze bedoel ik. (Dit is een foto van livelifegorgeous.)
Super handig! Maar volgens mij kan het veel goedkoper! Ik heb niets tegen deze merken en vind het ook een heel handig product, ik wil alleen delen hoe ik mijn versie heb gemaakt :)


Dit is wat je nodig hebt: een sponsje, een bakje/potje om het in te doen en natuurlijk nagellak remover! Het is belangrijk om een potje met deksel te gebruiken, omdat het anders uitdroogt. 


Het is eigenlijk een beetje proberen totdat je de goede vorm hebt uit je sponsje. Ik heb dit er uiteindelijk van gemaakt, maar je kunt het zelf natuurlijk ook anders doen.


Nagellak remover erbij, en klaar!


Oké, het zal waarschijnlijk niet zo goed werken als de 'echte' removers, maar hey, het werkt en het is snel! 

Ik heb dit nu een paar dagen geleden gemaakt en tot nu toe is het potje nog niet uitgedroogd. Je kunt natuurlijk materialen gebruiken die jij fijn vind en die voor jou het beste werken. Totaal ben je zo'n 2 à 3 euro kwijt en nagellak remover heb je meestal al in huis! Heel handig als je niet zoveel geld uit wilt geven aan een kant en klare remover. 

Ik hoop dat jullie er iets aan hadden! 

Liefs, Zahra

5 opmerkingen:

  1. Superhandig! Het enige probleem is dat ik al ettelijke maanden zonder remover zit, en steeds vergeet hem te kopen... Misschien toch maar eens op m'n hand schrijven ofzo. ;)
    Kus. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig! Ik heb er zelf een van sephora, je hebt een leuke blog.0! Ik ga volgen :)
    Liefs, leila in wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat slim & handig, echt iets voor mij ook. Dat ga ik toch proberen na te maken.
    Ik volg je trouwens ook, hihi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeel slim en handig ! , leuk bedacht.

    loves x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!