maandag 9 juli 2012

Max Kwastensetje & Nagelstickers


Toen ik laatst bij de action was, zag ik een paar nieuwe dingetjes in het beauty assortiment! Ik kwam om snel te kijken of ze de nagelstickers hadden waar ik over had gelezen, maar ik verwachtte niet echt dat die er zouden zijn. Wel dus! Ook zag ik deze super schattige kwastjes. Maar wat vind ik er van? ...




Dit is het setje met kwasten. Er waren verschillen kleuren, maar ik koos natuurlijk voor felroze, haha.


Het setje bestaat uit 5 dingen:
-Een wenkbrauwkammetje
-Een blush/bronzer kwast
-3 kleinere kwastjes


Eigenlijk had ik al verwacht, door de lage prijs, dat de haren er sneller uit zouden vallen. En ja dat is ook zo, maar wel minder dan ik gedacht had. Bij de blushkwast is het het ergst. 



De drie kwastjes die bij het setje zitten zijn wel wat klein, maar werken wel gewoon goed. De middelste heb ik vanochtend gebruikt voor concealer, handig! 


En dit is gewoon een simpel wenkbrauw borsteltje, die bij heel veel setjes zit. 


En dan de nagelstickers:


Ze zitten in setjes van 3, met verschillende soorten. Ik koos deze uit, want ik vind ze behalve de zwarte vlindertjes super leuk.


De stickers werken goed en blijven lang zitten als je er een top coat overheen aanbrengt. Pas wel op dat je ze niet met je handen opplakt, maar met een pincet. Anders breken ze echt meteen! 


Sorry voor de super lelijke nagels, maar zo ziet het er uit :)






  • Het setje met kwasten kost €1,29
  • De nagelstickers kosten €0,69

Wow, dat waren best wel veel foto's! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
En doen jullie al mee met mijn winactie? 


Liefs, Zahra

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Ik moet nog steeds eens naar de Action haha.

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga dat 'kwastensetje' kopen denk ik, om die ene als concealer kwast te gebruiken, lijkt me wel handig!
    En de kleur is wel super he, zo felroze!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!