dinsdag 20 november 2012

Rode Lippen & Winged Eyeliner



Laatst had ik eens zin in iets anders. Ik vond een rode lipstain die ik nog nooit lang op heb gehad en besloot eens een dagje rood op mijn lippen te dragen. Daar vond ik winged eyeliner bijpassen, dus...
dat heb ik gedaan! Voor mij zijn felle lippen best wel wennen, maar dit vind ik wel leuk. Ik heb nog veel kleurtjes liggen, die ik helemaal niet zo vaak draag. Daar moet verandering in komen vind ik! 



Ohja, ik laat mijn wenkbrauwen even een tijdje met rust, dus zien ze er een beetje raar uit.

De producten die ik heb gebruikt:


NYC  HD Eyeliner (review)

Catrice The Giant Extreme Volume Mascara (nieuw, ga ik nog iets over schrijven :)

Garnier BB cream (review)

NYC Lipstain in Unstoppable Red 



Dit is weer eens wat anders en ik ga het hopelijk vaker dragen! 

Dragen jullie vaak rode lipstick?

1 opmerking:

  1. Staat mooi! Ik draag best vaak rode lipstick/stain, valt lekker op! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!