maandag 19 november 2012

Ombre Hair II




Vorige week verfde ik mijn haar voor de tweede keer ombre! Ik zou het eerst eigenlijk donkerder aan de uiteinden doen, maar (twijfelaar die ik ben) ik heb uiteindelijk toch voor licht gekozen. Een heel klein beetje spijt heb ik nu wel, maar het groeit toch wel weer uit en dit is ook leuk! En misschien doe ik straks wel weer donker. Alleen moet mijn haar dan eerst wel weer wat herstellen, haha. Lees verder voor het resultaat en welke producten ik gebruikt heb..



Dit was mijn haar vóór het verven.



Deze set heb ik gebruikt! 


Tijdens. :)


Na! 


Het is dus best wel subtiel, maar ik vind het leuk! Het is wel iets meer zichtbaar dan vorige keer. 


Deze heb ik nog gekocht bij de action, ik dacht dat het misschien wel goed was voor mijn haar na het verven. Nou, tot nu toe vind ik het niet zo'n fijn product! 


Wat vinden jullie? 

liefs! 

5 opmerkingen:

  1. Wauuw, het ziet er echt heel gaaf uit! Dit wil ik ook nog graag een keertje doen. En leuk dat je het helemaal zelf gedaan hebt! Je hebt sowieso erg mooi haar! <3 Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen? liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het mooi, ik vind het juist mooier wanneer het subtieler is:)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!