woensdag 21 november 2012

Geurkaarsen ♥




Tijdens de koude, donkere dagen helpen geurkaarsen voor mij altijd om mijn kamer gezellig te maken. Kaarsjes zijn al zo lief, en als ze ook nog lekker ruiken :). Ik heb ondertussen een kleine verzameling van geurkaarsen, en die wilde ik graag aan jullie laten zien! (Ik snap trouwens niet waarom 'geurkaarsen' fout gespeld is en de suggestie 'smeerkaarsen' is hahaha)..




Deze drie zijn van Ikea. Daar hebben ze echt zóveel! De witte is donut/koekjes (?), de middelste caramel en de laatste brownie. 



Ook heb ik deze twee van Primark (links, sweet amber mocha) en Airwick (kaneel). 

In de twee zilveren kaarsenhouders zitten kleine vanille geurkaarsen van Ikea. 

Dit was mijn verhaaltje over geurkaarsen, haha. Ik vond het gewoon even leuk om er foto's van te maken. 

Waar kopen jullie geurkaarsen?
liefs Zahra

2 opmerkingen:

  1. Ik hou van geurkaarsen! Ik heb er wat van Riverdale en Primark :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik geurkaarsen niet echt, maar kaarsjes geven altijd wel een leuk sfeertje :)
    xxRoos.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!