zaterdag 20 oktober 2012

Beauty shoplog!


De laatste tijd heb ik een paar beauty dingetjes gekocht, en die laat ik in deze beauty shoplog zien! Ik ben sinds ik nagel advies heb gekregen veel meer bezig met nagelverzorging, en daar horen natuurlijk ook nieuwe spulletjes bij! Verder heb ik ook nog wat andere spulletjes gekocht. Lees meer om te zien wat! ...

                                                   Kruidvat & Hema


Hema day cream - Beauty Essentials poederkwast - Beauty Essentials polijstvijl
€2,00 - €? - €1,39 

Deze dagcrème had mijn moeder ook, en ik had hem al een paar keer van haar gebruikt. Ik vond hem wel fijn, en hij is voor alle huidtypen. 
De vijl en de kwast heb ik met een 1+1 gratis actie gekocht. 

                                                         Ici Paris 


Impulss Nail Repair 'Plus'  €5,99- Ik ben deze aan het testen en ga er nog over schrijven! 
Impulss 4 steps Nail File €4, - Een vijl met 4 stappen, heel handig. Egaliseren, matteren, polijsten en glanzen.
The little pink tin lip balsem €2,50 - Zo lief! En hij werkt ook echt goed. 

                                                           Action


Hand & Nail cream €0,99 - Deze gebruik ik heel veel sinds ik hem heb! 
4-in-1 nagel vijl €0,49 per 2 - Deze deel ik met mijn moeder en hadden we eigenlijk gekocht om gewoon te proberen. Maar, je ziet het. Er is niet veel van de polijstvijl over. Verder wel een aanrader!
Max lipsticks €0,89 per 2 - Ik koop de laatste tijd zoveel lipproducten! En deze waren zo goedkoop, dat ik ze maar gewoon heb meegenomen. Ik weet de namen niet meer, sorry/


Hebben jullie één van deze dingen al eens gekocht?

liefs, Zahra 

3 opmerkingen:

  1. die lipsticks van de action zijn heel goedkoop maar best goed en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over de MAX lipsticks: ik heb gehoord dat de kleurtjes heel mooi zijn, maar dat ze je lippen echt uitdrogen. Dan vind ik het zelf niet waard. Ik raad je echt de lipsticks van Hema en Catrice aan! Ze zijn beiden heel fijn. Die van Catrice zijn echt mijn favoriet. Ze hebben echt hele mooie kleuren, en het hydrateert je lippen ook echt goed. De verpakkingen zijn ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tot nu toe heb ik ze nog niet zoveel gebruikt, dus ik heb ook nog niet heel veel gemerkt van het uitdrogen, maar dat lijkt me inderdaad vervelend! En ja, ik heb ook twee Catrice lipsticks en mn moeder gebruikt heel veel Hema lipsticks. Die zijn inderdaad heel fijn! Dankjewel voor je reactie! :)

      Verwijderen

Dankjewel!