vrijdag 5 juli 2013

Shoplog! H&M, Mango, The Body Shop



Ik heb bijna vakantie! En dat betekent eindelijk weer bloggen. Ik heb de afgelopen tijd echt bijna niets aan mijn blog gedaan, maar ik heb zoveel zin om alles weer op te pakken en een soort nieuwe start te maken!
 Om te beginnen ging ik maandag gezellig shoppen, en heb ik een paar leuke dingetjes gekocht. Er is nu echt heel veel sale, super leuk! Dit is wat ik heb gekocht:

                                                                                  H&M

 
Kanten shirtje, van €25 naar €10
 
 
Above the knuckle rings €3,95
Kort broekje met bloemetjesprint €9,95
 
(Het broekje had ik al, maar heb ik geruild in een andere maat. Doutzen had deze ook aan bij de campagnefoto's! haha)
 
                                                                           
                                                                            Mango

 
Het linker shirtje is van Mango en kostte €6,99 
Er staat 'Last Night A Blogger Saved My Life'.
Het andere shirtje hadden mijn moeder en zusje voor me meegenomen van de H&M, omdat er een Z op staat en mijn naam daarmee begint :)
 
 
 
-Spijkerbroek met tribal print €10 bij de vlaggetjesweken van C&A
-Zwart basic hemdje €1,49 bij Zeeman
 
Ik had echt nieuwe zwarte hemdjes nodig maar ik wilde er niet zoveel geld aan uitgeven. Ik had een keer in een interview met Tess Milne gelezen dat zij zwarte hemdjes bij de Zeeman kocht, dus daar ging ik even kijken. En voor zo weinig geld vond ik één! Hij zit eigenlijk prima.
 
 
The Body Shop

 
Conditioner for dry hair - Peppermint foot spray - Tea tree skin clearing lotion
 
Bij de mini's was er een 2 + 1 gratis actie, dus totaal heb ik €4,50 voor deze drie betaald.
 
 
Dat was het! Ik ben heel blij met alles, en ik wil echt graag meer gaan bloggen.
 
Heb jij nog iets leuks gekocht? Liefs!
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Ik post ook super weinig de laatste tijd, dacht dat ik wel tijd zou hebben in de vakantie, maar het tegendeel is waar ;)
    Hopelijk heb jij wel tijd. Succes!!
    En leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik merk het ook! Maar ik ga het proberen :)
      Dankjewel!

      Verwijderen
  2. Leuke aankopen! Dat shirtje met 'Last Night A Blogger Saved My Life' ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!