maandag 15 juli 2013

Nieuwe Sandaaltjes


Ik heb eindelijk nieuwe sandaaltjes gevonden! Ik had echt al zoveel rondgekeken, maar ik kon nergens leuke vinden voor een normale prijs. Totdat ik vandaag deze bij Manfield zag.



Ze waren afgeprijsd van €60 naar €30. Ik ben er zo blij mee! Eerst had ik een paar gezien bij H&M voor €20, maar deze zitten echt zoveel beter! Je merkt echt dat de kwaliteit veel beter is. 

Ik ben echt heel blij dat ik nu nog een paar sandaaltjes erbij heb :).

Hebben jullie ook leuke sandaaltjes voor deze zomer?
Liefs! 

4 opmerkingen:

  1. Leuke sandaaltjes! Ben zelf ook nog op zoek naar een leuk paar hihi, altijd handig :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er heel leuk uit! Ik heb echt heel weinig zomerschoenen dit jaar, ik zie steeds geen leuke. Nu doe ik maar gewoon slippers of gympen aan, ook altijd leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!