maandag 23 januari 2012

Mijn top 5 Youtube Beauty Guru's

Al meer dan een jaar (denk ik, haha) kijk ik naar veel verschillende youtubers en blogs. Nederlandse, Engelse, Amerikaanse, echt van alles. Maar het meeste kijk ik toch wel naar beauty guru's. En ik laat mijn top 5 zien!






Ik begin maar gewoon met nummer 1. Dat vindt ik het makkelijkst. Het is niet dat ik de nummer 5 niks vind, zeker niet!

1. Bij mij staat op nummer één  meganheartsmakeup . Dit omdat ze gewoon écht heel aardig overkomt in haar video´s en ook regelmatig uploadt. Ze deelt ook best wel veel van haar leven met haar kijkers. In haar filmpjes vertelt ze, in het Amerikaans, over beauty en fashion, maar ze maakt ook hauls. Een nog persoonlijker kanaal heeft ze ook, meganjuliaparken . Daarop laat ze zien wat ze allemaal meemaakt.

Megan
2. En op nummer twee staat een Nederlandse beautyblogster, namelijk Vera Camilla . Veel mensen kennen haar vast al. Wat ik zo leuk vind aan haar, is dat ze altijd supervrolijk en spontaan is, en helemaal 100% zichzelf! Ook vind ik dat ze heel veel weet over make-up, en dit heel goed kan uitleggen. Ze heeft een blog waar ze elke dag 2 artikelen op plaatst, maar ook een youtube kanaal voor haar filmpjes (veracamilla) en zelfs ook nog een vlogkanaal (vera). Sorry trouwens als dit heel reclame-makend overkomt.

Vera Camilla
3. Als derde op de lijst kies ik Michelle Phan, een youtuber die erg veel weet. Ze maakt supermooie filmpjes, met allemaal leuke effecten erin. Michelle praat Engels en gebruikt heel veel Lancôme producten, daar wordt ze namelijk door gesponsord. Ondanks dat ik niet echt het geld heb om een kast vol met
Lancôme make-up te kopen, blijft het erg leuk om te kijken. Ze heeft het de laatste tijd erg druk met verschillende projecten (ze maakt haar eigen korte films!), maar toch uploadt ze nog wel. Ook zij heeft een tweede kanaal, Ricebunny.

Michelle Phan

4. Deze vond ik wel wat lastiger. Maar ik heb gekozen voor Sara ! Een bijna-naamgenoot, haha. Zij komt uit Engeland (= Primark hauls!) en maakt voornamelijk beauty video´s, maar ook hair tutorials en hauls.  Ze heeft ook een blog (swalkermakeup) en een vlogkanaal (swalkervlogs). Eerst had ze een speciaal schema voor haar video´s, en uploadde ze twee keer per week. Maar door persoonlijke omstandigheden uploadt ze nu minder vaak. Jammer, maar ik begrijp het wel. Ohja, ze heeft ook nog een lief hondje, Millie. Daar vertelt ze ook heel leuk over, haha.

Sara Walker
5. Als laatste, maar echt niet als minste: Zsuzsa. Zij schrijft één keer per week een artikel op haar blog (makeupsisi). Dat doet ze meestal in het weekend, maar de laatste tijd houdt ze zich daar niet echt meer aan. Ik wil haar echt niet afkraken, want ik vind haar blog nog steeds erg leuk, maar toch vind ik het jammer dat er een paar keer tussendoor niets op haar blog komt. Haar video´s gaan eigenlijk het meeste over make-up, en soms ook over verzorgingsproducten. 

Zsuzsa! 


En dat was mijn top 5! Best wel veel links, haha. Ben ik iets vergeten, zijn de links niet goed, of heb ik iets fout gezegd? Zeg het ! 

Wie vind jij leuk om naar te kijken op youtube?

x Zahra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel!