maandag 16 september 2013

Ik was jarig!


Verjaardags outfit



Wauw, wat ben ik weer lang weggeweest. De laatste tijd blog ik echt heel weinig, hoe graag ik dat ook wil veranderen, het lukt gewoon niet. Toch ga ik voor de zoveelste keer weer mijn best doen om het weer op te pakken.

Maar even terug naar de reden van deze blogpost: ik was jarig! Afgelopen vrijdag (de 13e, haha) werd ik 16 jaar. Ik heb een leuke dag gehad en allemaal leuke lieve cadeautjes gekregen!

Allemaal cadeautjes  (ook van Sephora in Parijs!)
Dit wilde ik even met jullie delen :)
Hoe gaat het met jou? 

 Hopelijk tot snel! 
Liefs, Zahra

3 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd! ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je cadeautjes, die tasjes zien er zo leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Misschien maak ik er nog wel een blogpost van :)

      Verwijderen
  2. Nog een erg late gefeliciteerd!

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!