zaterdag 9 maart 2013

Hebben jullie ook Stylight?




Heeft iemand van jullie ook Stylight? Het lijkt me heel erg leuk om jullie profiel daarop te bekijken! Stylight is een site waar je allemaal leuke kleding, accessoires en andere leuke mode items kunt verzamelen. Je kunt heel makkelijk zelf een account maken en kleding 'hearten'. Het is heel inspirerend!

Persoonlijk vind ik Stylight best wel op Fashiolista lijken. Dat vond ik eerst wel jammer, omdat ik Fashiolista al kende. Maar later kwam ik er achter dat er toch verschillen zijn! Op Stylight kun je namelijk verschillende merken vergelijken en je eigen boards maken. Een soort moodboard waarin je een outfit samenstelt. Zoals hierboven (dat blousje!).

Ik ben nog niet super actief op Stylight, maar als je wilt kun je hier mijn profiel bekijken.



Dus, wat vinden jullie van Stylight? En hebben jullie ook een Stylight profiel?

4 opmerkingen:

  1. ik kende het niet, maar lijkt me leuk!

    bekijk ook mijn blog! http://placetobeyourself.blogspot.nl/ Youre welcome! ^^

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!