zaterdag 24 november 2012

Niet zo leuk!

Heey, ik heb een probleempje! Ik kan geen foto's meer uploaden, omdat mijn opslagruimte nú al vol is! Dat komt waarschijnlijk omdat ik (vooral vroeger) heel veel foto's uploadde die ik niet eens in een blogpost ging zetten, zodat ik dan veel keuze had uit allemaal foto's. Er staan dus ook heel veel nutteloze foto's bij, dus misschien kan ik ook wel iets wissen, maar dan nog! Ik baal hier echt van :(

En alsof het allemaal niet erger kan, is het scherm van mijn laptop ook nog kapot gegaan! Onze andere laptop was serieus net een dag terug van de maker, en nu is deze ook al kapot! Ik word er echt gek van. En ik ben ook nog eens uren werk aan filmpjes en foto's kwijt omdat alle bestanden van onze andere laptop nu dus weg zijn. En omdat mijn moeder een keer (tijdje terug) alles van de camera had gewist, ben ik dat ook nog kwijt.

Dus allemaal heel frustrerend! Echt raar, net nu ik eindelijk weer heel goed aan mijn blog wilde gaan werken en ook zelfs wat had vooruit geschreven, gaat alles opeens fout.

Dat was even mijn verhaal over alles, als iemand weet hoe je dat van die opslagruimte oplost, zeg het alsjeblieft! Je zou me er heel erg mee helpen!

liefs xx

1 opmerking:

  1. Vervelend! Vooral als alles op hetzelfde moment gebeurd kan dit inderdaad erg frustrerend zijn. Misschien is het een idee om een USB stick kopen en hier alle afbeeldingen op zetten die je liever niet kwijt wil. Wanneer je laptop weer gemaakt is kun je voor de afbeeldingen en bestandjes verschillende mappen aanmaken en het hier in kwijt. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!