zaterdag 10 november 2012

Kennen jullie mij nog?



Kennen jullie mij nog? Wisten jullie nog dat ik een blog had? haha. Zou iemand dit lezen?




 Ik heb geen idee hoe ik dit moet zeggen, maar ik heb allemaal dingen in mijn hoofd die ik graag op wil schrijven, en ik weet nog niet precies hoe ik dat ga doen...

De laatste tijd heb ik mijn blog echt verwaarloosd, ik heb een week geleden iets heel kleins gepost, maar dat was ook niets en het voelt echt alsof het al veel langer is. Ik weet dat dit heel irritant is om te lezen, maar ik had het druk. Ik had toetsweek en ik moest zóveel leren. En na al dat leren heb ik nou niet echt het gevoel dat het goed is gegaan. Ik ben gewoon totaal niet goed in plannen en ik wacht altijd tot het laatste moment. Daarom heb ik dus lang niet geblogd. Ik had allemaal ideeën, maar ik doe er gewoon echt geen moeite voor. En dat wil ik wel heel graag!

Ik vraag me eigenlijk af of iemand dit leest..

Verder ga ik proberen dit verhaal niet te lang te maken, omdat het dan echt saai word. Wat ik in ieder geval wil zeggen is dat ik echt respect heb voor mensen die naast hun school of andere drukke dingen nog steeds veel bloggen, ik vind dat echt heel knap. Ik moet gewoon leren om beter te plannen en mijn tijd veel beter in te delen. Dat wil ik nu echt gaan doen. Daarom heb ik een lijstje gemaakt met dingen die ik ga doen: (en nee, niet die ik 'misschien wil' gaan doen, haha ! )

-Zodra ik tijd heb, en inspiratie, bloggen!
-De lay-out van mijn blog veranderen. Dat is hoog nodig vind ik! Tijd voor verandering :)
-Mijn haar verven! Morgen, als het goed is. Ik zou het donker ombre doen, en ik had het al helemaal bedacht, tot ik een highlight kit in de winkel zag. Nu doe ik het toch weer licht. Oh, wat een twijfelaar ben ik.
En ik wil er graag een blogpost over maken.

Ik snap het best als mijn blog nu niet zoveel meer aan is, omdat ik de laatste tijd echt niet veel heb gepost. Toch wil ik je heel erg bedanken dat je dit leest  ♥ 

En ik ga heel erg proberen om weer leuk te bloggen! 

Liefs! Zahra

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel!