vrijdag 19 oktober 2012

VAKANTIE


Waarschijnlijk hebben veel van jullie al vakantie, maar ik heb pas sinds vandaag echt vrij! Het nadeel is wel dat ik meteen daarna een toetsweek heb, dus dat word ook weer druk. Maar, de laatste tijd heb ik mijn blog echt heel erg verwaarloosd, daar baal ik echt van. Gelukkig heb ik nu veel meer tijd, dus kan ik eindelijk weer lekker bloggen! Ik vind het zó irritant als ik de hele tijd van alles wil, of allemaal leuke ideeën heb voor blogposts, maar er dan geen tijd voor heb..

Ik zie wel veel mensen die een soort schema's gebruiken en zich daar aan houden, dat lijkt mij ook wel handig. Eerst wilde ik dat nooit omdat ik dat zo standaard vind, maar misschien is het wel handiger als ik iets van regelmaat heb. Niet dat ik alles al van te voren bedacht wil hebben, meer zoiets als: elke week een filmpje, zoiets. Ik hoop dat het gaat lukken! In ieder geval wil ik handiger gaan plannen met mijn blog, zodat ik er meer tijd in kan steken.

Maar, ik dwaal af. Gaan jullie nog wat leuks doen in de vakantie? Of doen jullie lekker rustig aan? 

liefs xxx

1 opmerking:

Dankjewel!