woensdag 12 september 2012

Liebster Award!

 

Mariska van borntobemariska heeft me genomineerd voor de Liebster Award, dus die ga ik doen! Ik wist eigenlijk niet echt wat het was, hihi, dus hier zijn de regels:




- Elk persoon die genomineerd is moet 11 dingen over zichzelf vertellen, maakt niet uit wat.
- Ook moet je 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht.
- Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren.
- Je moet 11 andere bloggers uitkiezen, en ze melden in deze post.
- Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een comment achter te laten.
- Je mag niet terug genomineerd worden.


Daar gaat ie! 

11 dingen over mij:
1. Ik ben 14 jaar. 
2. Ik hou echt van lekker eten. Taart, koekjes, chips, ik eet er echt te veel van! 
3. Mijn favoriete kleding winkels zijn H&M, Primark & Forever21.
4. Ik kan echt heel erg lang door het Kruidvat lopen, mensen die met mij mee gaan worden er soms echt gek van! :)
5. Ik zou suuuper graag een inloopkast willen! Maar, wie niet?
6. Donderdag ben ik jarig en word ik 15.

7. Mijn vader is geboren in Tunesië, dus ik heb Afrikaans bloed! :) (en vandaar mijn naam)
8. Ik ben totaal niet goed in opruimen, mijn kamer is ook echt bijna altijd een troep.
9. Mijn meest favoriete youtuber is op dit moment Macbarbie07, haar filmpjes zijn zo leuk gemaakt en bewerkt! 
10. Ik ben bij nieuwe/onbekende mensen echt heel erg verlegen, en bij mensen die me goed kennen ben ik pas echt mezelf. 
11. Ik ben niet goed in dingen over mezelf opschrijven, haha !

Vragen van Borntobemariska:
Wat pak je als eerst al je uit school komt? (eten/drinken)
Meestal een koekje en dubbel fris ofzo, of gewoon water.
Lees je veel boeken?

Jammer genoeg de laatste tijd echt niet meer. Ik vind eigenlijk tijdschriften en blogs veel leuker om te lezen. Vroeger las ik echt elke avond voordat ik ging slapen een boek.
Wat is je favoriete dier?

Ehm, ik weet het eigenlijk niet! Ik hou van kleine, schattige dieren zoals hamsters, echt zo lief!
Welke kleur heb je het meest in je kleding kast?

Heel veel verschillende kleuren, eigenlijk niet echt extreem veel van één kleur. Maar de meest voorkomende kleur is denk ik zwart? Niet dat ik zoveel zwart draag, helemaal niet haha.
Wat is een kledingstuk wat je nog echt wil hebben voor deze herfst?

Sowieso nog een leuke oversized trui en biker boots, zoiets als deze: (wel een beetje anders, haha)
Biker-black-amp-white-boots-fashion-favim.com-285734_large 
Ga je graag naar school?
Vorig jaar vond ik school echt leuk, maar nu vind ik het verschrikkelijk! Nee dus.
Welk apparaat ( mobiel,ipod,laptop enz) kan je niet zonder?

Eigenlijk m'n mobiel én m'n laptop. Ik zou er natuurlijk als het echt moet zonder kunnen, maar ik zou die twee wel echt missen.
Welke camera gebruik je?

Ik wil graag sparen voor een nieuwe camera, maar nu gebruik ik onze digitale camera van Rollei, of zoiets, haha. Hij kan wel goed focussen en in hd filmen dus dat is wel handig! 
Wat is je favoriete tv programma?

De laatste tijd vind ik Degrassi leuk, maar andere series zoals Expeditie Robinson en Wie is de Mol? vind ik ook super.
Wat doe je veel in je vrije tijd?

Bloggen, youtuben, shoppen, leuke kledingsetjes proberen samen te stellen, lachen.
Wat zijn de namen van je beste vriendinnen?

Tessa & Amarins 

Dat waren de vragen! De vragen die ik heb bedacht:

1. Hoe oud ben je?
2. Sinds wanneer blog je?
3. Heb je broers/zussen?
4. Shop je liever merkkleding of goedkopere kleding?
5. Wat is je favoriete make-up merk?
6. Welke chocolade eet je het liefst?
7. Lipstick of lipgloss?
8. Wat voor kledingstijl heb je?
9. Welke blogposts vind je het leukst om te lezen?
10. Wie is je favoriete celeb?
11. Hoeveel paar schoenen heb je?

11 mensen die ik nomineer:

Femke
Ayla
Sammie
Lennete
Kim
Katy
Beau
Laura
Priscilla
Larissa
Yasmin & Roos

Kijk ook op hun super leuke blogs! :)

Liefs, Zahra

5 opmerkingen:

Dankjewel!