zondag 2 september 2012

Herfst Trends: Printjes!

In de lente en zomer heb ik artikelen gemaakt over de trends van die seizoenen, en daarom dacht ik: dat doe ik ook voor in de herfst! Ik wist alleen niet echt hoe ik het moest noemen, Fall/Autumn Trends? Nou ja, voor nu heb ik het gewoon 'Herfst Trends' genoemd! Laat me weten welke naam jij leuker vind :)

En voor de eerste trend: printjes! Dit jaar zie je in de winkels veel dierenprintjes. Slangen/krokodil/luipaard print bijvoorbeeld. Ook zie je veel broeken met printjes. Ik heb een paar leuke kledingstukken/accesoires opgezocht en in een collage gezet!



1. Stone Leopard Face Jumper, €29,99 New Look
2. Topje, €14,95 Vero Moda
3. Clutch met slangenprint, €14,95 New Look
4. Patricia Mix LS Snake Blouse, €21,95 Only
5. Broek, €9,95 H&M
6. Ring, €4,95 SIX

Wat vind jij van deze trend?

4 opmerkingen:

Dankjewel!