maandag 20 augustus 2012

Eindelijk :)

Tumblr_m82n8iwdft1rbavh7o1_500_large



















..daar ben ik weer! Ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen, maar ik heb nu bijna 3 weken niet geblogt. De eerste week daarvan was ik op vakantie, en toen ik thuis kwam stelde ik het steeds maar weer uit. En om heel eerlijk te zijn heb ik het niet eens écht gemist. Op mijn laatste post heb ik allemaal leuke reacties gekregen en ook allemaal nieuwe volgers, dankjewel daarvoor!


De dag nadat ik terug kwam van vakantie heb ik meteen een Lauren Conrad filmpje opgenomen, maar ik ben er echt totaal niet blij mee .. En ik wilde een back to school filmpje maken, maar dat is ook niet meer gelukt. Ik voel me echt een slechte blogger, haha. Maar ja, het is vakantie en ik rust gewoon uit :). Wanneer moeten jullie trouwens weer naar school? Of vandaag al?

Tuurlijk wil ik niet stoppen met bloggen, maar ik heb er de laatste tijd gewoon niet zo'n zin in. Echt jammer. Ik heb de laatste tijd meer een youtube obsessie en ik vind filmpjes maken zelf ook steeds leuker.

Trouwens, ik ben bezig m'n hele kamer te verbouwen/verven/opnieuw inrichten. Echt leuk om te doen! Is een roomtour leuk? Als het af is, hihi.

Maar ja, ik doe gewoon rustig aan en zie wel wanneer ik iets ga bloggen. Maar ik stop niet hoor! :)
Sorry als dit een saaie post was..

Hoe is het met jullie?

xoxo Zahra

2 opmerkingen:

  1. Ach dat had ik ook een tijdje! Toen was ik even een paar weken gestopt en toen ik weer begon was ik weer helemaal blij ;D En tuurlijk is een roumtour leuk!! Graag! Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!